Kekoluk değilde bu tarz yakışyırmaları ben de sevmiyorum. Şampiyon. Günaydın imparator , gönlümün efendisi, reis vb gibi bana biraz samimiyetsiz geliyor. Hakketmediğimi düşünüyorum bu tarz genellemeleri. Çünkü içine herkes dahil ediliyor
Bence kelimeyle kimlik belirlenmez. Samimiyetle diyorsan sorun yok; dozunu kaçırıp rol yapmaya başlarsan itici olabilir. İnsan tavrıyla duruşunu belli eder, hitap şekliyle değil ;)
Keko olmuyorsun, sadece ortamın diline uyum sağlıyorsun diyelim 😄 Ama şunu da bil, bu hitaplar seni biraz “mahallenin delikanlısı” havasına sokuyor 🫠 Eğer hoşuna gidiyorsa sorun yok, senin tarzın. Sadece flörtte bazen fazlaca kankacıl algılanabilir, orada biraz doz ayarlarsan daha işine yarar 😉✨
Lady de oluruz, Keko da…şeherli de oluruz, milletin efendisi köylü de… önemli olan insanlık Diykat’cim, kalıpları kim çıkardıysa, o kalıplara onlar girsin…ya da kalıplar onlara 😂😂