Merhaba…
Menemenin içerisine et, sucuk, kıyma gibi ürünlerinden koyar mısınız?
Menemenin içerisine et, sucuk, kıyma gibi ürünlerinden koyar mısınız?


Hayvan etleri görmedikçe içine ismi senin dediğin gibi menemen dir kırmızı oet koyorsan et sote olur tavuk koyarsan tavuk sote olur onun ismi menemen olmaz 😉
Menemende et olduğunda onun ismi "site"ye kayacaktır. Ama eskiden menemene büyüklerimiz hayvan yağı, kuru et katarlarmış, o şekilde çok farklı ve lezzetli de oluyor. Ne kadar menemen olarak kalabiliyor tartışılır tabi...
#"sote"
Hayır
Teşekkür ederim:)
Rica ederim
Cevap
15Cevap
Ben klasik tariften pek şaşmam ancak bazen içine kavurma, kıyma, sucuk ve tereyağı gibi ürünler de koyabilirim.
Menemen olmaktan çıksa noluyor isimleri için mi yiyoruz. Arada eklerim kıyma. Bana göre yıne menemen menemen yanı
Canım çekti bak. Annem dedim. Fakir yemeği yap yiyelim diye. O eskiden Di diyor. Çok zengin olursak yeriz artık diyor 😂
Sucuklu olanı seviyorum evet.. Kıyma falan tercih etmem.. Keyifli günler..
Hayır ya Menemen menemendir eklemem.
Yerine göre o tam menemen olmuyo acaba isimleri değişiyo
Kıyma güzel olabilir.
Kıymalı yaptığım oldu, çok da güzel oldu.
Evet,öyle daha leziz oluyor bence
Kıymalı menemen bilirim..
Güzel olur ama o zaman menemen olmaz
O menemen olmaktan çıkar yalnız. Ben sevmem
Hayır koymam
nadir de olsa arada kıyma koyuyorum..
yaparsam koyarim karisik seyler seviyprum
Hayır.
Hayır asla koymam
Hayır
Tavuk Veya Keçi Etini Koyarım Koyun Etini Sevmem
Hayır
Bazen, evet.
Menemen sevmem.
Koymam
Ben koymam
abartma
Hayır sevmem.
Nayn tadını bozar
Hayır koymayız.
Hayır mememem sogansiz olur birde
Hayır koymam
Etsiz yemek yemem
İğrenç
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?