İstanbul'da meşhur bir çiğ köfteci var duymuştum ama anca gelebildim, çiğ köfteyi sushi şeklinde servis ediyor. Bence dürümde ısıra ısıra yemek daha zevkli. Sizce böyle servis edilmesi iyi mi yoksa saçma mı? 🤨
Arkadaşlarımla sushi çiğ köfte yemeye geldik. Çiğ köftenin sushi şeklinde servis edilmesi saçma mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
yenilebildiği sürece saçma değil gayet güzel al ayranı göm sonra elini yıka çok şükür de kimsede bir şey beğenmiyor ya xd
Çok güzel yapıyorlar ben de yemiştim, gayet güzel ufak inovasyonları severiz. Yeter ki bir şeyler yapıyoruz diye pahalandırıp durmasınlar.
Adı üstünde sushi çiğ köfte ya hani normal olmalı yani
çigkofte marul da guzel bol nar ekşili 👅
Evet bence saçma.
Yeni bir ad kullanarak satış-pazarlama tekniği.
Saçma değil, güzel bence
Her yerde yapılıyor bu bence yemesi keyifli dkdkd
Saçma değil, ben de yemiştim
Bokunuza kadar paylaşmanız daha sacma
Guzel görüntü
Pek hoş durmuyor
Bence saçma
Güzel duruyor
bence güzel..
saçma çigköfte maraol ile yenir
Saçma geldi
Değil
dürüm iyidir
gereksiz
Çok güzel