Arkadaşlarımla sushi çiğ köfte yemeye geldik. Çiğ köftenin sushi şeklinde servis edilmesi saçma mı?

İstanbul'da meşhur bir çiğ köfteci var duymuştum ama anca gelebildim, çiğ köfteyi sushi şeklinde servis ediyor. Bence dürümde ısıra ısıra yemek daha zevkli. Sizce böyle servis edilmesi iyi mi yoksa saçma mı? 🤨
Arkadaşlarımla sushi çiğ köfte yemeye geldik. Çiğ köftenin sushi şeklinde servis edilmesi saçma mı?
Arkadaşlarımla sushi çiğ köfte yemeye geldik. Çiğ köftenin sushi şeklinde servis edilmesi saçma mı?
Cevapla