Dışarıdan sipariş ettiginiz yemekler için geri dönüş olarak yorum atar mısınız?

Hiç sekmez kesin yorum atarım. Yediğim yemeklere ilk defa gittigim mekanları mutlaka internette yorumlarım. Çünkü o yorumlar benim içinde bir baz oluşturuyor. İyi veya kötü ayrıminı yapabiliyorum.
Dışarıdan sipariş ettiginiz yemekler için geri dönüş olarak yorum atar mısınız?
Dışarıdan sipariş ettiginiz yemekler için geri dönüş olarak yorum atar mısınız?
Cevapla