Resme görünce şok oldum. Her yerde bulunmuyor. Ben dün kuzenlerde yedim. Gördüğüm ilk yerde yiyeceğim. Tadı o kadar lezzetli ki size anlatamam. Aranızda deneyenler var mı?
Daha yemedim ama çok fazla çeşit çıkarmaya başladı 2 ay öncede baya bir piskivülü filan denemiştim oldukça bu konuda başarılı bunuda denerim kısa zamanda :)
Fıstık oranını azaltıp içine hamur atıp kar yapmışlar ve üstüne de" baklava" yazarak merak uyandırmışlar. Şeker oranı da böylelikle iki katına çıkarılmış. Extra haz aldığımı söyleyemem;fena değil. Ama fiyatına Değmez.