Kış ya da yaz fark etmez, ben akşam keyfinde sıcak şeyler seviyorum. Genelde tercihim çay oluyor.

Sıcak şeyler: çay, kahve…
Soğuk şeyler: meyve suyu, soğuk çay…
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Öyle bir soru sormuşsun ki ikisini de severim hangisini seçeyim bilemedim. Genelde meyve suyu içerim buzdolabının kolunda her türlü meyve suyu hep olur! şu an 8 tane var ama çayda vazgeçilmez bir içecek 🙄
tamamen katılıyorummm
Yazın tabiki soğuk şeyler bunaltıcı havada buz gibi limonata kadar hiçbir şey mutlu etmez kışın da battaniyenin altında dizi izlerken sahlep, kahve ve çay favorimdir
Cevap
57Cevap
Mevsimle ilgili bir şey.
Yazın soğuk şeyler içmeyi seviyorum. Kış mevsimi olunca da sıcak şeyler içmeyi seviyorum.
Çay kahve içiyorum gece uyumadan öncede soğuk şeyler içiyorum mesela meyve suyu soğuk çay gibi aromalı şeyler ama asiti olmayan içecekler içerim
Bilhassa şu havalar da sıcak içecekler içmeyi tercih ediyorum
Kis modum cwy kahve salep. salepi biraz azalttim kilo yapiyor sanki🤔
Kahve Vazgeçilmezim Hayat Felsefem O Benim :D Soğuk İçeceklerden Tek İçkiyi Seviyorum Harici Boş 😂
Yazın sıcak gecesinde güzel bi soğuk şeftali suyu. Canım çekti yaa
Soğuk havalarda tabiki sıcak içecekler gider. Şuanda ıhlamur içiyorum.
Soğuk şeyler. Dışarıda hava soğuksa hiç içmemeyi tercih ediyorum.
Çay severim, demlikle koysunlar içerim. Sadece bana bir demlik 😂
Çay kahve icerim genellikle. Hasta gibi hissediyorsam da ballı ıhlamur
Çay her zaman vazgeçilmezim olmuştur. Şu an bile içiyorum.
Sıcak şeyler içmeyi oldum olası sevmiyorum. Soğuk içecekler içerim…
Şıklar beyin yakıcı..
Kışın sıcak şeyler tercih ediyorum.
Malum kutup havası var o yüzden sıcak mümkün olduğunca
evet ya hava çok soğuk sıcak içeceklere ihtiyaç duyuyoruz
Evet içimi ısıtıyor valla 🌸
Mevsime göre değişiyor aslında yazın serin şeyler kışın sıcak içecekler sevilir bence
Soguk güzeldir ama genelde kafam göre
#Hükümdar
A seçerken ekran kaydı b oldu ne diyim her daim çaydı halbuki
Akşamları özellikle ailemle çay içmeyi çok severim. Aileyle çay önemli...
Vallahi ben cardamon taneleri atarak istiyorum tavsiye ederim denemenizi isterim Harika oluyor
ben sadece biricik şarap içtiğimden konu hakkında pek bir yorum yapamayacağım (70'lik)
Biten çay bardağıma bakıyorum uzun uzun 🌚
çay bambaşka bir şey
bu aralar salep ya da sıcak çikolata ya sardım
ikisine de bayılırım
salep bi tık önde ama , d
Ben her daim soğuk içecek severim ya 🥲
Kışın sıcak yazın soğuk
Sıcak şeyler tercihim...
Soğuk içecekler kola meyvesuyu
Çay ya da kahve tabiki sıcak
Yazın soğuk kışın sıcak 😄
O anki ruh halime bağlı olarak değişir
Kışın sıcak yazın soğuk
nescafe siz yaşayamam gündüz akşam gece
Kışın sıcak yazın soğuk…
taze meyve suyu, ev limonatası veya maden suyu
Canım çay çekti şu an
Geceleri kahve içmeyi daha çok seviyorum
Kisin sicak yazin soguk
Sıcak iyidir
Sıcak içecekler tercih ediyorum
Tercihim sıcacık çay..
Soğukları tercih ediyorum
Sıcak icecekler tercihim💫
Sıcak içecekleri tercih ederim her zaman.
Şıklar yanlış gibi sjshdnd
akşamları sicak gider bre
mevsime göre
ben yazın bile akşamları sıska içiyorum
Çay içmek..
Sıcak şeyler
Çay. .
Sıcak
Soğuk.
Ben soğuk ❄ severim
Erkekleri galiba hararet basiyor xjdnxjdmx
Sıcak iyidir
Sıcak içecekler
Sıcak bitki çayları
sabahları sıcak, akşamları soğuk
Hiçbiri
Sıcak şeyler
Dondurma yaa
Tabiki sıcak çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?