Bella Hadid hayranı olarak bu kızı çok üzdüler diyerek başlamak istiyorum. Serumlu kol fotoğrafını pas geçiyorum. Daha önceleri yaptığı bir açıklamada ruh sağlığının yerinde olmadığını söylemişti canımın ciğeri. Yaptığı sarmalar ile gündeme düştü vallahi. Bizi de çok üzdüler ama kalkıp sarma sardık, hem de etli 😌 Modum düşükken ya da üzgün hissediyorken yemek yapmak terapi gibi geliyor. Sizde durumlar nasıl canlarım? Gideyim bir tencere de ben sarayım. 😒🙁 Ağlamıyorum gözüme sarma yaprağı kaçtı
"Ruh sağlığım yerinde değil." diyen Bella Hadid bir tencere dolusu sarma sardı! Modu düşükken yemek yapanlardan mısınız?
Çok güzel temizlik yaparım. Sarma sarmak boynumu ve sırtımı ciddi ağrıtıyor. Ama abana abana süpürür silerim. Çılgınlar gibi temizliğe sararım. Sinirliyken daha güzel gidiyor gerçi temizlik ama neyse.🙃
şu ve kardeşi neden asgari ücretle Türkiyede geçinen insanlarmış gibi davranıyor? Yok modum düştü yok mağduruz yok bilmem ne, he awk he. Kim olursa olsun ne kadar ünlü olursa olsun haber olmazsa bir süre sonra o ünü kalmayacak, tek dertleri haber olmak...
Hahahah evet, ben de tam olarak böyleyim. Kendimi iyi hissetmediğimde, stresli ya da sinirli olduğumda yemek yaparım. Yemek yapmak ruhuma iyi geliyor doğrusu. Bir bakıma terapi diyebiliriz.
Seviyorum bu kadını yav. Bir bunu seviyorum kardeşiyle bir de Jennifer Lawrence onu da seviyorum. Güzel ve samimi kadınlar. Bella Hadid yaprak sarmasını tanıttığı iyi oldu. 😂😂😂
ne sarmaymış arkadaş herkes bella hadidin sarmasını konuşuyo 😀😀😀 herşeye sahip olan insanların psikoloji neden bukadar çok bozulur anlamış değilim. survivor adasında gibi biz yaşıyoruz ama bizim psikolojimiz daha düzgün. bence psikolojiyi sarma sarabilmek için bahane etmiş 😀😀😀
Öyle deme ünlüler diye veya paraları var diye mutlular mı? Emin ol huzurları yok para da her kapıyı açmıyor. Bence olaylara daha perspektif bak yanlış düşünüyorsun. Sorunu olmayan bir insanoğlu tanımıyorum tanımayacağım da tanımayacaksın da.
biraz balon sorunları var bence hastalık hastası olur ya öyleler. para mutluluk getirmesede herşeye erişip hedef kalmamasından dolayı sorunsuzluktan bozuluyo bence. tabi benim fikrim bu ne sen yanlış düşünüyorsun nede ben. sorunsuz insan yok ama biraz sorunsuzluktan sorun gibi onlarınki...
Dertsizlik en büyük dert bu hayatta. Başımıza gelen bazı dertler aslında hayat gayemiz. İnsanın hayatı hep iyi olunca da bir anlamı kalmıyor. Hayat tüm duyguları barındırır sadece mutluluğu değil. Ünlüler dünyası böyle Kpop sanatçıları intihar edip duruyor. Yaşadıkları hayatlar sahte bize şahşahlı göstermeye çalışıyorlar ama hiç biri mutlu değil hayatlarından. Çünkü sevgi yok sevgisiz yaşıyorlar sadece parayla olmaz bu iş. Ne parasız olur ne de sadece parayla olur. Parayla samimiyet satın alınmaz.
Merhaba Ben yiyen tayfadanım ya. Pek modum düşükken bir şeyler yapasım gelmez. O yüzden yanımda birilerinin olması beni çok mutlu eder o gibi durumlarda. <3
Profiline girip, yazını tamamen okudum ve çok beğendim.. Ben de insanlarla muhabbet etmeye bayılırım, seninle muhabbet etmek de çok ayrı güzel olacaktır.. Çok istiyorum seninle muhabbet etmek..
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > "Ruh sağlığım yerinde değil." diyen Bella Hadid bir tencere dolusu sarma sardı! Modu düşükken yemek yapanlardan mısınız?