Soruyu beğenmeyi unutmayın
Eşiniz hiç ev işi yapmayan ve yemek yapmayan birisi olsa ne kadar tahammül edebilirsiniz?
Soruyu beğenmeyi unutmayın

Onun için üzülürüm. Kendine bile faydası olmadığı için üzülürüm. Her şekilde mide doyar. Peynir ekmekle bile yani. Ama böyle üşengeç olmak üzücü. Oturur, konuşurdum. Böyle devam ederse hayatta hep olduğu yerde sayacağını, bir arpa boyu yol alamayacağını, en büyük zararı kendisine vereceğini söylerdim.
Ona birlikte yemek yapmayı, birlikte bulaşık yıkamayı teklif ederdim. Elimden geleni yapardım, yardımcı olurdum ama değişmek istemiyorsa da yolumu ayırırdım
Elbette ki hayat müşterektir yani Hastalık durumu söz konusu olduğunda bazı zamanlar eşler birbirine yardımcı olabilir Bunda kötü bir şey yok, ama maalesef günümüzdeki kadınlar ben yemek yapmak zorunda değilim Ben hiçbir şey yapmak zorunda değilim diyerek evine bakmıyor temizlik yapmıyor yemek pişirmiyor hep dışarıdan yiyor Ondan sonra da huzursuzluk çıktığı zaman öyle oldu böyle oldu diyor. bazı şeyleri kölelik olarak değil aile bağlarının birlikte olması açısından yapılması gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda dediklerine katılıyorum
Her şey birlikte yapılamaz. Askerliği, ağır işleri, gece mesailerini, evlilik masraflarını birlikte karşılamadık. Ev işi yapmayan kadın defolsun gitsin.
👏👏👏
Bu adam bir kral 😂🤣
😎 Sorumluluk kiminse hak da onun. Hak isteyen sorumluluğu alacak.
Şahsen annem yok evin temizligi de bende yemegide kardesimin odevleride... Ama soyle disardan yemek yemeyi ben mesela seviyorum dün mesela etlu kuru fasulye pilav ve tarhana corbasi yapmistim. Bide browni kurabiye yaptım. Ama yemek istemedim. Gittim nuddle yedim. Babamda bana kizdi yemek varken hazır yiyorsun diye damak zevki bende onu seviyorum onu yedim. belki oda fast food yemeye alışkındır. Ama eger usengeclikden yapmiyorsa konusulmasi gerek.
Annen nerede İnşallah kötü bir şey olmamıştır
Çok üzüldüm Rabb'im rahmet eylesin mekanı cennet olsun İnşallah sizlere sağlıklı sıhhatli uzun ömürlü afiyetli günler nasip etsin ☹️🥺
Cevap
19Cevap
Tahammul edilnesi cok zor bir durum ancak buna rahammul edersen büyürsun...
Belkide daha iyi olurdu hic is yapmasaydi
Benim anlamadığım olay şu, bu kızlar anne evinde zaten yemek, çamaşır, bulaşık, temizlik yaparken evlendikten sonra neden yapmaya üşenip eşlerinden bekliyor. Sonuçta evlenince o ev senin evin olmuş oluyor. Kendi evini zaten temiz tutman gerek miyor mu 🤔
Evlilik ortaklık işidir. Sadece kadına yüklenilmez, erkek de bir şeyler yapmalı. Kadın çalışmıyorsa bir nebze kadına kalabilir o da bir nebze, erkek çalışıyor diye kadına psikolojik baskı kurmamalı. O dışarıda kadın evde çalışıyor.
Ama tabii ki günümüzde olduğu gibi elinde telefon gece ikiye kadar WhatsApp'ta takılıp da öğlene saat 11'inde uyanan bir kadın da akşam yemek yapmazsa onu da normal karşılamayin
Karşılamıyorum
☺️☺️
temiz birisi olsun da yemek yapmasa da temizlik yapmasa da olur ben yaparım
Ne kadar güzel bir insansın işte senin gibi insana yardım edilir
teşekkürler ☺️
Rica ederim ne demek öyle alçak gönüllü kadınlar gördükten sonra Gerçekten insanın yapması da yapası geliyor ama bazı şeyleri yok ben yapamam ben köle değilim gibi seminis davranışlar içinde olanları insan yapması gerekirse bile yapmak istemiyor
Siz beni kastetdiniz herhalde.. yardım ederim tabi! Eskiden tek başına yaptığını berber ya da böleriz asıl ben yapmam 😅😅🙈🤣 Bence hiç bir şey yapmayan kötü
Seni tanımıyorum ki Üstelik gizli üyesin 😂😂
Beraber olacaktı pardon beliyim ama demi 🙈🤣
Yok tanıyamadım 😂😂
Üşendiğinden yapmıyorsa katlanılmaz. Tembellik bir hastalıktır.
Kesinlikle öyle bir de gecenin bir yarısına kadar sosyal medyada takılıp da sabah 11 da uyanan bir insanı saymıyorum bile
İkimiz de bilmiyorsak beraber yemek yapmayı öğreniriz ne olacak? Çok romantik olmaz mıydı? 😅
Tabii senin mutlak fantezilerini da eklersek, gayet romantik
Fazla dayanamam hemen müzeyi ararım bunu koleksiyona koyun gelen giden baksın kadın olarak evişi yemek işi anlamıyor derim evliliğin temelleri bunlar😬👀😒
Tabi ki hizmetçim değil ama sürekli dışarıdan da yenmez. Hani insan ister istemez bir şey bekler Hani düşünmesi lazım bazen karşı tarafında incelik etmesi lazım.
Ev işlerini yapamayan kendine ev kadını denilen inşan saygı sevgi ister para ister mutlu olmak sevgili olmak istiyorlar hangi hakla tek taraflı mutlu olmak istiyor?
Her ikisinde çalışıyorsa ortak yok ev hanımı erkek çalışıyorsa salata.
Temizlikte duvarları kapıları silerim başka bir şey beklemesin😄
Valla benim eşim bulaşık ve temizliği hallietsin yeter ben yemeği yaparım bulaşığa iflit olduğum kadar hiç bir şeye iflit olmuyorum
bide ev hanımı modunda ise katlanılmaz ne dıye besleyelım evde
bunları hiç dert etmeyen birisi olduğum için kolay kolay evlenmem.
Birlikte yapsak, ben mutfakta eşimle yemek yapmaya bayılırım mesela
Özelden yazdılar eşiniz iyi yemek yaparmı diye, eşim yok, olsaydı birlikte yemek yapmak çok zevkli olurdu, ben eşimle yemek yapmaktan büyük keyif zevk alırım anlamında🙄
I aint your mama, ooooooo, I aint your mama no! Jennifercığım özetlemiş🤌
Türkçe yazar mısın 😂
Evet zaten hiçbir kadın anne sevgisinin yerini tutmaz. 😂😂
öyle biri benim eşim olamaz
👏👏👏👍
Öyle biriyle kimse evlenmez
Evleniyor da sonradan meydana çıkıyor
Ben temizlik yapiyorum ama yemek yapmayı sevmem
Peki akşam yemeğinde ne yiyorsunuz
Hayat müşterek beraber yapmak en güzeli
Eşim olunca söz cevaplıyacagım..
Her şey beraber yapılabilir zamanla öğrenilir
ya yapmazsa
Yapmazsa bir iki gün anca tölere edilir illaki tartışma çıkar
sen çalışır mısın evlenince
Baya ederim ama sonradan kıyamet kopar
Hiç tahammül edemem birinden birinde iyi olmalı
Uzlaşmaya çalışırdım herhalde
Hahahah öğretmeye çalışırım 😂😂
Boşa gitsin. Ben oösam böyle biriyle mutlu olmam
Ben zaten evli değilim de genelde bu afada çok insan gördüm
is birakmak bizde
Cok tahammülüm olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?