Patırmalı yumurta da güzel oluyor ama tercihim sucuklu yumurta. Gerçek kasap sucuğuyla olmalı. Kolay gibi görünse de bence püf noktası var. Sucuğu tavaya alınca önce kendi yağını bırakmasını beklemek lazım daha sonra daha lezzetli olması için azıcık zeytin yağı eklenmeli. Aşırı kurutmadan da yumurta kırılmalı :)
Benim tercihim sucuklu olur. Benim gibi yemek bağımlısı birinin pastırma sevmediğine inanmayan bir sürü insan var ama gerçekten sevmiyorum. Bana ağır geliyor ve kokusu çok seksin. Damak zevkime hiç uygun değil. Ama konu sucuksa sabah akşam yiyebilirim. Hem tost olarak hem yumurta hem pizzanın içinde. :D
Merhabalar, sucuğu severim ama pastırma daha ağır basıyor. Pastırmaya zaafım var. Yumurta zaten güzel. O yuzden pastırmalı yumurta demek istiyorum. Yanında lor peyniri, maydanoz, biber, zeytin ama yeşil… misss
Ben pastırmayı çiğ daha çok seviyorum sanırım. İnce olduğu için pişince pek zevk alamıyorum yerken kuru gibi geliyor. Ama sucuk öyle mi... Kahvaltılarımın vazgeçilmezi ya sucuklu yumurta, bayılıyorum yani.😍
Bende de sucukluyumurta biraz daha önde, sucugun tadı daha yoğun ve o tarçınlı aroması oluyor açıkçası. Ama pastırmalıyumurta da lezzetli, özellikle domates ve yeşillikle beraber güzel oluyor.
Pastırma hem kokusu keskin hem de yemek için sevmek için bir sebebi yok gibi. Sucuklu da pek sevmem. Olursa gerçek sucukla olmalı. O yüzden tereyağli sade göz yumurta ya da omlet. Misss gibi