Evde yemek yapmak sipariş etmekten daha pahalıya geliyor. Sence hangisi daha ekonomik?

Evde bir et yemeği ya da bir pizza yapmaya kalsam kullandığım malzemelerin fiyatı dışardan siparişe etmekten daha pahalıya geliyor. 😱 Tabi bu her yemek için geçerli değil ama çoğu böyle. Artık evde pişirmek daha ekonomik diyemiyorum. Ne düşünüyorsun?
Evde yemek yapmak sipariş etmekten daha pahalıya geliyor. Sence hangisi daha ekonomik?
Katılıyorum. Artık ikisi de ekonomik değil.
Abartmayın. Evde pişirmek daha ekonomik.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evde yemek yapmak sipariş etmekten daha pahalıya geliyor. Sence hangisi daha ekonomik?
Cevapla