+1 yılKurban bayramlarında bizim yörenin bir adeti vardır. Ya kesilen kurbanın sakatatları kavrulur ya da biz göçmenlerin kapama dediği tepsiye pirinç koyulup üzerine et ve kavrulmuş soğan ve karabiber, cıbrızka, nane kavrulup eklenen bir yemek yapılır. Büyüdükçe kahvaltıda bu nasıl yenir ya? Neden normal kahvaltı yapmıyoruz? Çok yağlı oluyor ama diye düşünüp yine de yediğim menü😂😅
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim için kahvaltıda bu da yenir mi? Diye bir sorgulama içine girmem. Çünkü kahvaltıda sevdiğim her şeyi yiyorum. Hamsi tava, kara lahana çorbası, evde sevdiğim hangi yemek varsa onu sabah aç karnına hatta soğuk bile yiyebiliyorum, kahvaltida yenen hiç bir şey bana tuhaf gelemez.
11 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Noodle
11 Yorumla
- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılSelam gadası 🙃
Sabah sabah kelle yiyen insanları duymuştum. Ama ağır olan birşeyleri pek yemek istemem. Çünkü bunun birde gün boyu hazımsızlık yaşama sorunu var.
#gadası11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
+1 yılAskere gidene kadar çorba içmek garip gelirdi. Sabahın 6 sında çıkan o mercimek çorbası var ya hayatımda içtiğim en güzel çorbadır ve ara ara yaparım bunu. Tabi o tadı alamıyorum hala
11 Yorumla
+1 yılOturupda rahat rahat kahvaltiyi anca arkadaslarimla toplandiysam falan yaparim onun haricinde bende kahvalti anlayisi ayakta 2 dk de yedigimdir 😂 bir tane haslama yumurta sarisi ya da aksamdan kalan kek kurabiye tatli falan varsa bir dilim ondan gibi seylerle günü atlatirim 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ben doyuyorum knka 😂
+1 yılValla ben kahvaltıda mantı falan canım çeken her yemeği yiye bilirim çocukluktan bu yana yaz kış her sabah ara sıra dondurma yemeği çok severim
11 Yorumla
+1 yılAdanada sabah cigeri yiyip iki duble yaptiktan sonra sabah kahvaltisinda yedigim herhangi birsey bana garip gelmiyo...
11 YorumlaBeyran, kelle paça, lahmacun, çiğ köfte, adana, ciğer ve niceleri.
Benim zaman mekan mefhumum yoktur, her saat her şeyi yiyebilirim..11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı.
+1 yılCiğer ızgarada her türlü gideri var?
https://www.youtube.com/embed/wCl8tLWHWlk11 Yorumla
+1 yılKahvaltı en gereksiz beslenmedir eğer yemek yenecekse ciğer yenmeli. Kebap yenmeli. Çorba içilmelidir.
11 YorumlaCiğer sevmiyorum
Bana çok da garip gelen bir şey yok açıkcası ben kahvaltıyı ağır yapamam tiplerinden değilim sjskdjsk15 Yorumla
+1 yılKahvaltılık gevrek. Bu kadar değersiz bir yiyecek yok. Kahvaltı dediğin doyurucu ve güne hazırlayıcı olmalı. Bir kase gevrek ve süt sana ne katabilir?
11 YorumlaÇorba içmişligim var makarna yediğim oluyor
Ve bir adanalı olarak sabahın köründe bir kez bile olsa ciğer yemediğim için kendimi kınıyorum19 YorumlaSiirtte sabha kahvaltı niyetine büryan yemistik muhteşemdi 😋
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBalık çorbası.
Evet şansa bir yaşlı çift komşumuzun kahvaltı saatine denk geldim
Israr kıyamet oturttular beni sofraya koydular onume balik corbasi...13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılZoru zoruna yedim tat olarak fena degildi aslinda ama kahvaltida balik corbasi icilir mi yaa😬😬
+1 yılBen elma yiyorum sadece bazen dilimleyip üzerine tarcın serpiyorum yanına da süt oh mis
15 Yorumla- +1 yıl
Tabi tabi 2 saat sonra da biraz ceviz fındık leblebi tarzı bir şey atarım akşama kadar tutar beni
- +1 yıl
Aynen 10da uyaniyroum
arnavut ciğeri güzel ve lezzetlidir diğerleri de fena değil💭💫🌺👼
12 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılArnavut ciğeri değil ama çiğer şiş güneydoğunun değişikmez kahvaltısı
12 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
Pide yedim kebap yedim yoğurt yedim vs içimde birde mangal kaldi jfjdjdndnxndndn
12 Yorumla
+1 yılKahvaltıda bu yenir mi demem hiç ya, ciğer kavurma ya sa beyran favori kahvaltılığımdır hatta
11 Yorumla
+1 yılHamsi yedim. Hemde bayıla bayıla. Önceden anneleri yadırgardım da baya lezzetli oluyormuş meğer
11 Yorumla
+1 yılHiç öyle bi düşüncem yok ya benim kahvaltı saatlerim sağlıklı olmadığı için karışık oluyor 😂
11 Yorumla
+1 yılÇiğ köfte../ valla her saat yerim ama midem mahvolmuştu
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen acı ekşi
Çiğ köfte yediğimi hatırlarım :D
Garip bir mide..14 YorumlaYeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Urfa da sahur da ciğer yeniliyor ki kahvaltıda nedir ☺️
14 YorumlaGenelde her şey yenir kahvaltı da çok ayırmam ama çorba favorim benim için ısınacak yanına da yoğurt üff
12 YorumlaDoğum günü pastası😂
Yıl bilmem kaç? Saat sabahın sekizi.13 Yorumla
+1 yılpilav akskdkdldlf Sabahın köründe pilav yapmış çıldırmış ruh hastaları bende sabah sabah delirdiniz heralde diyip sonradan oturup afiyetle yemiştim. Yediğim en güzel pilav olabilir 😂😂😂😂
11 Yorumla
+1 yılAkşamdan kalma hamsi yemiştim yanında da soğan vardı shhsnd
23 Yorumla- +1 yıl
Karadenizliyim balık sevmem ama yiyen annem en iyi kahvaltida lezzetli olduğunu söylüyor tuhaf 🤔
- +1 yıl
Ama kahvaltıda yemeyi tavsiye etmem
Geceden kalma mükemmel ve yeniden ısıtılmış şırdan 😋
13 Yorumla
+1 yılCiğer 🤤
23 Yorumla- +1 yıl
İviitt 🥳
+1 yılPeynirli makarna, lahmacun. 😂
11 YorumlaAvakado yiyorum kahvaltida 😅
11 YorumlaRoka yemiştim ve gayet güzel oluyormus
11 YorumlaAntepliler ciğer yiyor
13 YorumlaYok valla her şey yenir.
13 Yorumla
+1 yılciğer bol baharatlı ve yağlı
13 Yorumla- +1 yıl
hem de nasıl
Benim olmadı öyle bir şey ☺
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 816 cevap paylaştı.
+1 yılBabam lahmacun yemişti
11 Yorumla Sabah et yerim ciğerde yedim
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bendensin☺️
+1 yılLahmacun yemişti bir arkadaşım ya şaka gini dkdj
12 Yorumla- +1 yıl
Çok aç kalmam lazım anca o zaman 😃
Çiğ köfte, bir gün boyunca midem yanmıştı 😂
11 Yorumla
+1 yılYengem karnabahar kizartması yapıyor :((
11 YorumlaLahmacun
Cigkofte
Adana
Ciğer 🙄11 Yorumla
+1 yılPatates kızartması. Hiç anlam veremedim
12 Yorumla- +1 yıl
Neden ki.
- +1 yıl
yani ağır bir kere. sabah sabha neden midemi o kadar yorayım ki.. bilemedim bana tuhaf gelmiştir hep
- Yeme & İçme konusunda 440 cevap paylaştı.
s +1 yılBira fıstık... üstelik 4 gün üst üste
12 Yorumla- +1 yıl
Depresyondaydım ve evde yalnızdım 😂
- Yeme & İçme konusunda 744 cevap paylaştı.
+1 yılHer şey yenir yadirgamam🤤
11 Yorumla
+1 yılLahmacunla güne başlamışlıģim var 😄
11 Yorumla
+1 yılSivas'ta fırında kelle kahvaltıda bayada guzeldi
12 Yorumla- +1 yıl
Denemelisin bir gün şiddetle tavsiye ediyorum
+1 yılCiğer şiş ve ayran. Özellikle dürüm olacak👍
12 Yorumla- +1 yıl
Özellikle güneydoğuda çoğu kişi için standart kahvaltıdır ve oraların eti ve lezzeti de başka olur. Canım çekti🤩
- Yeme & İçme konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılSabah sabah ciğer de güzel gidiyor ben çok severim
11 Yorumla
+1 yılKarpuz kabuğu reçeli (enfes ama)
12 Yorumla- +1 yıl
✅✅👍
Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. Lazlar kahvaltıda balık yiyor.
13 YorumlaCiğer ve yoğurt.. ikisini de yemem ben kahvaltı da
15 Yorumla
+1 yılKavurma yemiştim 😮💨
13 Yorumla- +1 yıl
Tansiyonum çıktı nesi normal 😀 gittim geldim öteki tarafa, yağlı yağlı
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Grissini derim en fazla shddh
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKöfte ve tavuk döner yemiştim
11 Yorumla😁acı bibeeer 😄
13 YorumlaKuru fasulye pilav 😎
11 Yorumla
+1 yılKahvaltıda sadece salatalık ve madalina yerim.
15 Yorumla- +1 yıl
Nasıl ben doyuyorum. Veya alıştığım için
- +1 yıl
Bide öğlende yemek yemem. Akşama anca acıkıyorum.
- +1 yıl
😀😀
Adana dürüm
13 YorumlaDolma
11 Yorumla
+1 yılKarpuz
11 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer