En fazla kaç sıkım çiğ köfte gömersin?

Bu konuda iddialı değilim, fakat 10 15 tane yiyebilirim, oda açsam tabii😁
#DeliMavi
28. KASIM.2021

#DeliMavi
28. KASIM.2021

Çiğköfteyi aşırı çok severim o yüzden saymam ne kadar olursa olsun yerim isterse midem ağrısın yeme isteğim olmasın yinede aldırış etmeden yerim çok çok seviyorum aşırı delisiyim çokta güzel yaparım bol acılı aşırı güzel oluyo Türk mutfağının her yemeği ayrı güzel bence ya ben hepsinide çok beğeniyorum herşeyi ayrı lezzetli
Adam var eli palet gibi, tek sıkımdan fazlası olmaz.
Kadın var elleri minnacık, zabbaha kadar göm ( ye) dur.. 😅
Rica ederim 😇
Gece on sıkım yedim
Cevap
18Cevap
30-40 yerim ufak oluyor onlar zaten😂 tek seferde 500 gramı aştığım çok oldu benim
Sayısı yokta sonrası kötü oluyor. Mide bozar valla. Bende reflü var yediğimi geri attırıyor zaten. 10 iyi ideal sayı. Fazlası zarar.
Afiyet olsun 😇 ben denemedim ama çiğ köfte etsiz olanı güzel oluyor yanında acı sos nar ekşisi limon ve ayran harika
etli mi etsiz mi
buradaki soru eksik
etli çiğ köfte yerim severim ama etsiz en fazla yedi sekiz diyebilirim:)
6 tane yerim. Seviyorum ♥️
hayatımdan çıkarttım tamamen
Acı değilse rahat 10 tane yerim.
Acılı ve etsizse 12 yerim.
10 tane rahatlikla gömerim.
6-7 tane yerim sanırım.
Ben 25 gömdüm efendim valla 😊
20 adet falan yerim sanırım sınır koymam buna😅
Sınırı yok patlayana kadar 😅
7 - 8 yerim zaten ayranda şişiriyor
1 kilo atmışlığım var
20 tane yemiştim bir ara
20 tane kesin yerim.
10 tane💭💫🌺👼
15 gibi
20 25 30 falan
8 10 tane olabilir
10 tane falan yerim
30 en az
5 tane yerim
15...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?