Yağmurlu bir akşamdan selaaam KScanlar, kasvetli saatlere doğru giderken bir şeyler yiyelim içelim musmutlu olalım dimi? 🤤 Demişken en son yediğin şeye puanın kaç? 10 üzerinden değerlendirelim lütfeeen.
Selam 🧚♀️ Bugün Adana dürüm yemeye çalıştım ama begenmedimm bu yüzden de iki ısırıktan sonrasını yiyemedim.. Belki de bu sefer soğan istemedigim için o beklediğim lezzeti yakalayamadımm.. 🤷♀️
..
Adana 🫔e puanım 4 🍟 & 🥤 ya puanım 10/10 💯🧚♀️ Afiyet olsun..
Merhabalar 🍔🍟 Ordan bende biraz patates ve hamburger alabilir miyim?🙆🏻♀️ Ben en son sebzeli kremalı spagetti yedim dokuz puan veririm enfesti. Afiyet olsun kocaman..
Mercimek çorbası ama limon suyu dökmek istedim kapağında böcek vardı döktükten sonra fark ettim ters tarafında kalıyordu ama yine de kötü oldu. Yurtta kalıyorum ondan böyle