
En son yediğiniz yemeğe 10 üzerinden kaç verirdiniz? (7)

En son yediğiniz yemeğe 10 üzerinden kaç verirdiniz? (7)
10 üzerinden 10 verirdim. Çünkü cok lezzetliydi elime sağlık
Kendim yemek yapınca ben
Koskocaman bir 0.
Ne yedin la 0 puanlık
Bi şey yemedim ona 0
Diyet mi
Yok be birazdan yiycem
tamam onu puanlarsın
5 veririm ölmemek icin yiyoz
Yav dfslkflkfs
https://images.app.goo.gl/4oVrfgF5nHPxmq499
Sjsjs ne alaka yav
Cevap
7Cevap
Yeşil fasülye kavurması deniyor galiba onu yedim efsaneydi 10 tam puan
En son yediğim yemeĝe 10 üzerinden 10 veriyorum.
Çok güzel çorba içtim, 10 da 10 veriyorum
7 veriyorum
Baya kötüydü ya manita yapmış bir şey de diyemedim 2 falan
Canım anmem yaptı 10.
Tavuklu salata yedim tavugun hatrına 8 vereyim
Mavi çatılı ala tavuk seviyomuş
Seviyom he 😂😂😂😂
7 puan veriyorum
10 ben yaptım be kardeşim 😂
Ben yaptığım icin 10 üzerinden 9
Çiğköfte yoğurduk lezzizdi 💅
Sarma yedim en son 10/15
Lays cips 10 üzerinden 7.5
10 üzerinden 9
10/10
6 puan verebilirim
9 veririm
5 felan 😒
5/3 verdim
7 veririm
9 veririm
Aksam su içdim 10 uzrinden 10
İskender yedim yarım bir 9 u var
Köfte yedim 7
3,5 gbi
10 üzerinden 2 veririm
7 verirdim
10/6.
Güzeldi 7
5 olurdu
10/7.5
4 verirdim
10 veririm
7 Point
Beş.
88888
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar