iyi akşamlar
Sabah sabah kek yaptım deseni güzel olmuş mu?
iyi akşamlar

Merhaba,
Bu kadar uğraşın, çabanın bir değeri ve hoş görüntüsü olmuş yeneceğini bilmek üzücü ama deseni bozulur diye değil benim yiyemeyecek olmam😅😅 afiyet olsun, elinize emeğinize sağlık
Cevap
46Cevap
Demin profiline baktım şimdi sorunu gördüm şaşırdım..
Deseni güzelmiş evet
bende şaşırdım şu an
profilime baktığına
Kanka çok ozenmissin ya iyi güzel hoşta beş dk sonra mideye gidecek silip süpüreceksiniz bu kadar uğraşmak niye o kadar mı seviyosun bu hayatı.
Kek genelde fırından çıkınca üzeri kızarır. Karamelize renk alır ama bu sanırım pişmemiş hali. Evet güzel görünüyor. Ellerine sağlık
Hayırlı Sabahlar. Eline Sağlık Güzel Gözüküyor. Yanlız Eski Perdelerin Desenine Benziyor 🌹🌹🙃🌹🌹🌹
sanatçı gibisin sende helal nasıl yaptın o figürleri
Oooo maşallah... Ellerinize emeğinize sağlık güzel insan.. Çok güzel olmuş.. Afiyet olsun..
İlk gördüşüöde triliçe sandım ama kek olrak eminim çok güzldir ellerine sağlıl
ebru sanatının fırında vücut bulmuş hali. bence harika
Çok güzel olmuş valla elinize sağlık :) Ben de sabah sabah kalktım kahve yaptım içtim.
Kek yapmak benim için zor iş sabah sabah.
Kekin desenine bakınca şöyle bi 20 sene öncesine gittim nostajli kek olmuş. Bence herkes az çok o deseni perdelerde hatırlar..
Anaaa battaniye sandım. Süper görünüyor
🌷
İyi akşamlar:)
Günaydın
Şahane olmuş elinize sağlık
Günaydın tşkler
Rica ederim 😇
guzel olmuss eline saglik
Eski perdelere benzemiş
Güzel olmuş, afiyet olsun😌
Vayyyyy😎😎 yapıyorsun bu sporu bayan 😎👑👑
guzel olmus aferin.
evde kalmazsın sen.
Ebruli? Helal olsun kız seni alan yaşadı :D
Güzel olmuş ellerine sağlık..
beğenmedim geliştir kendini
Duvara as, tablo gibi.
Harika görünüyor ellerine sağlık 😋
coffe art gibi oldu resmen
Fırın tepsisinde Ebru sanatı olmuş
İlgi çekici olmuş. 👍
Eline sağlık güzel görünüyor..
Sabah sabah canım çekti hayırsızlar sizi
Eline sağlık maharetli kız
tşkler
Sabah sabah canım çekti ama 😜😜😜
üzüldüm 😅
Böylemi üzülüyorsun ağzın açılmış olarak 😔😔😔
Eline sağlık
#emre00
çok alacalı olmuş , emeğine sağlık
Güzel görünüyor
Ellerine sağlık
Çok güzel bu kekin tarifini bana da verir misin?
tabiki
5 yumurta
1 su bardağı şeker iyice çırp
sonra yarım su bardağı sıvıyağ
2,5 su bardağı süt
2 paket kabartma
1 vanilya
ve yeterince un koy çırp
hamurun yarısını sade iken dök tepsiye
geri kalan yarısına 2 kaşık kakao ekle çırp öyle üzerine gelişi güzel dök
gerisi hayal gücüne bağlı🥰
Üşenmemiş
üşenmek ve ben😑
ya da canın çekiyordu yoksa bu saatte bunun aşkıyla utanmazsın gibi
itiraf edim o halde
Çocuklar için yaptım😅
Allah bağışlasın 😄 Afiyet olsun
amin
Teşekkür ederim 💐
Rica ederim😄 Günün güzel geçsin
seninde:)
Olmuş
Güzel olmuş
İyi🙄
Çok iyi olmuş
Sanat eseri🥰
Ellerine sağlık 🙈
İğrenç... Kaz tüyü gibi ne o öyle
Çok güzel görünüyor
Battaniye sandım...
Afiyet olsun
Ömer baba?
iyi görünüyor baya
halıya benzemesi dısında problem yok
Eline sağlık
Olmuş bence
guzel görünüyor
Güzel olmuş ellerine sağlık
hamarat kız, eline sağlık.
Sen krk ysp zaten hıh 😏
😅 😅 😅 alemsin ya
Öyleyim ama hiç ilgili değilsin, yazık bana 😔
kimseye öyle değilim 😐
Ben kimse değilim 😎
bende öyle değilim
O yüzden konuşmalıyız 😃
ebru sanatı gibi :)
Basit
Kargo yap gönder yiyelim 😌
ellerıne saglık
Güzel gibi
tebrikler
Eline sağlık
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?