Sanki erkekler daha iyi yapıyor ya
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu zamana kadar tadına baktığım ve beğendiğim tüm menemenleri erkekler yapmıştı ama bu kadınlar daha kötü yapar demek değil kesinlikle, sadece erkeklerin menemeni daha sık yapmalarından dolayı el lezzetlerinin bu yemek özelinde geliştiğini söyleyebilirim :)
Bence erkekler yaa onların farklı el lezzeti oluyor yaa 😄
Dimi dimi😂
Kim yemeyi daha çok seviyorsa o daha iyi yapar
Bıdı bıdı😂
Sensin be bıdı bıdı ckencjsnd
yalnışlıkla yütüptan polat alemdarın menemen yapıyormuş onu izledim, saçma sahne. Dışardan menemen sipariş ettim kaç kez, su içinde yüzen kötü bişi geldi. Bir de annem yaptı geçen, anneminki iyi. Tabiki de kadınlar daha iyi yapıyor derim.
Dnfjdjxjsk
Cevap
4Cevap
Cogu taninan asci erkek, baska bisey demiyorum
Kral konuş be
evet bazı erkekler daha iyi yapıyor
Behzat ç geliyor aklıma otomatik
Erkekler tabi ki de bro
Kadınlar
Erkekler len 😬😬
Ben kadın diyosam kadındır sjxhshz
tamam fjdjd
Tamam yazmamistim dbfndjdn ama hadi yine iyisin site senden çıktı
Şair burada ne demek istedi acaba sbxhshs
Çirkinimsi bir kelime kullandım. Site değiştirdi tamam olarak. Annadın mı şimdi djdjdj pff cok yoruldum bak yordun beni djfj
Yaparım öyle şeyler djxhshz
Erkekler
Erkek bence 🤔
Tamiriciye git ye her allahın gnü menemen
Erkekler
Erkekler gibi.
Ben daha iyi yaparım
Erkekler ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?