Getir uygulaması önceden çok uygun fiyatları vardı. Ama son zamanlarda oldukça pahalı olmaya başladı. O yüzden hiç tercih etmiyorum. İlla ki iadesi vardır. Uygulama içinden yardım sayfasından bunu görebilirsin. #gadası
Hee bende geçen 600 liralık alışveriş yaptım kahvaltıda öğle yemeğinde akşam yemeğinde ayrı ayrı kullandım sonra kalanları bunlar kötü diyip iade ettim.
valla ben türk şirketlerine hiç güvenmiyorum müşteri memnuniyeti sıfır açılmamış olsaydı bile iade için her şeyi yaparlardı pek sanmıyorum ama konuş belki değiştirirler