Sizin için çayın en zevkli içildiği atmosfer nasıl olmalı? Benim için soğuk bir kış gününde, yanında petibör bisküvisi, pencere kenarında sevgilim veya yakın bir arkadaşımla karşılıklı içilen çay en zevklidir.
#postmodernpokemon.
#postmodernpokemon.
Sessizlik değil ama biraz uğultu olsun, ne televizyon bağırsın ne de bağırış çağırış. Demlik taze demlenmiş, çayın rengi koyu kırmızı, bardak ince belli olsun. Karşındakiyle muhabbet akıp gitsin, arada bir iki kurabiye de bulunsun. Hava ne çok soğuk ne çok sıcak, işte o zaman tamamdır. Dertler unutulur, her şey yoluna girer. Çayın keyfi böyle bir şey.
Cevap
3Cevap
Ne güzelde çay içiyor elemanlar :)
https://www.youtube.com/embed/xbqosl0Cgikher türlüsü iyi geliyor bana çay içtikçe mutlu olan bir insanım
Sonbahar akşam üzeri
Kurabiye yanında
Ve kitabım
kesinlikle, yanımda ailemi tercih ederim
Balkonda sigara eşliğinde içilen çayın tadı
Yemek sonrası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?