Arkadaşlar ilk kez öbür gün gideceğim arkadaşımla ne içeceğini bilmiyorum. İlk kez ne içilmeli ya da ne içmeliyim? Sıcak ve soğuk olarak yazarsanız çok mutlu olurum.
Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Sert kahve seviyorsan Cold Brew, yok daha yumuşak olsun ama yine de şekersiz severim diyorsan yumuşak içim latte ya da yumuşak içim iced latte.
Şekerli istiyorum ama yine de kahve tadını seviyorum diyorsan Mocha, White Chocolate Mocha ya da Caramel Macchiato olabilir. Şekerli istiyorum ama baharat aromaları, tarçınlar hoşuma gidiyor diyorsan Pumpkin Spice latte olabilir.
Yani seç işte birini şekerli mi seversin şekersiz mi diye düşünüp sonra değiştire değiştire dener sevdiğin kahveyi bulursun. Ben son 3 yıldır falan Yumuşak içim latte ya da badem sütlü latte dışında bir şey tüketmemişimdir mesela.
Cevap
3Cevap
İced white chocolate mocha veya coffe mocha, caramel macchiato tavsiye ederim.
Yani gitmesem ruhani kutsal bir mekan diyiceğim yani. Alt üstü kahve ve abur cubur satan bir take away cafesi.+ Garson olmadığından rahatlığı başka.
Starbucks uygulamasını indir hem içeriklerine bakarsın hem isimlerine ve görüntülerine böylece kendin karar verirsin
Senin damak zevkin ne? Onu soyle ona gore soyleyim. Kasma bu kadar
- White chocolate mocha ilk içeceğim buydu sana da öneririm soğuk daha güzel oluyor :)
Gerçekten soguk daha güzel
Bi an istemsizce mikşek videosu aklıma geldi.🤣
Abi mikşek var mı mikşek.
White chocalate mocca ☺️
Kapiçuno al temizinden sen
Kaç yaşındasın ki
Caramel makiato
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?