
Siz uyanınca ilk çay mı, kahve mı içersiniz?

Uyanır uyanmaz aklıma ilk gelen kahve içmek oluyor ☕
Çayla pek aram yoktur.
Kahve tabii ki, iki fincanı devirdim şimdiden. Kalkar kalkmaz da işe başladım..
Afiyet olsun
Sağolasın, sana da
😊🌼
İkimizden biri carpintidan hastanelik olacak, bakalım ilk kim.
Nasil yaa😄
Sen de içmiyor musun sürekli, bu kadar kafein çıkacak elbet biryerden
Evet, ben de çok içiyorum. Öldürmez ya boş ver içmeye devam.😅
Kötü arkadaş profili tam..
Ahahah tamam içme, çok zararlı hemen bırakmalısın. 😅
Hemen bıraktım bak şu an, teşekkürler 😅
Ne demek, görevimiz.😅😊
Teşekkürler.. :))
Ne demek ☺
Cevap
14Cevap
İlk su içerim sonra biraz daha su içerim😅
Merhaba…
Ben genelde soğuk çay ya da su tercih ediyorum.
Önce su içerim sonra bir yudum pekmez. Ardından çay
Pekmez niçin ki?😯
Aç karnına pekmez, içeriğinde yer alan yüksek orandaki şeker nedeniyle pekmez hem karbonhidrat hem de enerji bakımından iyi bir kaynaktır. İçeriğinde yer alan potasyum, kalsiyum ve magnezyum vücudun ihtiyaç duyduğu oranın büyük bölümünü karşılamak için yeterli olur.
(Alıntı)
He anladım
Afiyet olsun.. önce su içiyorum. Uyandıktan bir ya da iki saat sonra filan kahve demleyip , güne öyle devam ediyorum. Çay ile aram pek olmadı.
Teşekkür ederim sana da
Sıcak ürün tüketiminde sabah çay, akşam kahve yudumlayabilirsiniz.
Afiyet olsun sister günaydın. Genelde çay içerim
Günaydın, teşekkür ederim.
filtre kahve tercihim
kahve varsa ilk alırım
Kahvaltida cay tercihim, Türk usülü.
İlk kahve içerim çay tüketmiyorum zaten
Kahve yanında da bitter çikolata
Nerede uyandığıma bağlı
Ac karnına anca bitki cay ice biliyorum.
Çay sonra kupayla kahve😂
Bira ya da rakı içerim ben
Sabah sabah mi?
Bizim zabahımız ağşamimiz Yok ki🍻
Ben kahveciyim sonsuz kahve içebilirim
Çay içerim.
Kahve
Kahve iciyorum
Çay içerim.
Çay severim
Su içerim
Kahve ile başlar çay ile devam ederim
Kahve
ikiside uyar yani hazir olan iste
Sigara
Kahve
Çay içerim
Tabiki kahfe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar