Gü-nay-dınnnnnn 😊🌸 🧚♀️ 🤤🤤😍Şu sıralar dışarıda kahvaltı etme fırsatı bulamıyorum vaktim pek yook. Ben serpme kahvaltı yapmayı çook özledimmmmm 😋🤭 evet evet bu fotoğraf bi ay falan öncesinin vee ben en müsait anımda kendimi bir sabah serpme kahvaltısıyla buluşturacağım 🤤🤗
Kahvaltınızda ne var? Neler olmasını isterdiniz?
Kahvaltıya dair özlediğiniz ne var? Kahvaltınızda neler var?
Bir haftadır ev kalabalıktı.. Tek başıma kahvaltı yapmayı özledim 1 haftada🤦En sevdiğim şey tek başıma kahvaltı yapmak.. Daha yapacağım.. Sana afiyet olsun fıstık 🥰❤️
1 ay önce diye demişsin zaten.. Aaaa tahin-pekmez sevilmez mi ya 1-2 ay sonra tam tüketilecek mevsim... Turp gibi yapar insanı... ;) Mekan hiç yabancı gelmedi
Mekan Kadıköy de ondan yaabancı gelmemiş olabilir 😉 Kahvaltıda sevmediklerim; Tahin Pekmez Bal Kaymak Tereyagı Kahvaltılık soslar bunlara hiç dokunmamm :D