Kestaneyi çizmek terapi gibi değil mi ya, peki siz yemeyi mi çok seviyorsunuz yoksa kesmeyii mi? Evet bu soruyu kestane terapisi yaptıktan sonra soruyorum, kesinlikle çizmek çok zevkliii 🙃🥳🌰🔪😋Havanın soğukluğuyla canınızı kestane çektirip kaçıyorum 🤫
Kestane yemeyi mi seviyorsunuz yoksa çizik atmayı mı?
Günaydın gadası 🙃 Kestane yemesini çok severim gadası. Hatta kış aylarında gidip kestane yiyeceğim harika bir mekan keşfettim. Soba başında kestane yemenin tadını o mekanda sıklıkla yaşayacağım.