Makarna aşığı biriyimdir. Dominosunda herşeyini severim pizzası dürümleri tatlıları... neyse dedim makarnası çıktı alayım. tavuklu olanı aldım. Ucuzda değil 30 tl.. o parayla neler alınır. Neyse açtım paketi önce kötü bir koku geldi. Değişik yani tarif edemiyorum. Köri deseniz değil, safran deseniz değil.. bi değişik koku.. sonra tadına baktım.. inanın zorla ağzıma 2,3 kaşık attım.. dedim belki severim.. ama tahammül edemedim. Tadı ekşi, tatlı karışık. Sanki baklavanın içine turşu koyarsınız yersiniz ya. Aynı onun gibi daha beteri.. hafiftende acımsı.. kısacası bu tarifi bulanı merak ettim😀 ona bir şey demek isterdim ama neyse.. acaba hiçmi tadına bakmadı🤦♀️ Not : başka yerde arkadaşımda aldı baktım aynımı.. oda aynıydı😒 Aklıma gelince bile midem bulandı🤮🤦♀️
Şu dominosun herşeyini severim aslında, ama o makarnası sizcede çok kötü değil mi?
İncelemişler burada, ben de şimdi gördüm. Sizin de görsel buradan yeni fark ettim :))
Ağzınıza acımsı tat geliyorsa hardaldır, zerdeçal da olabilir. Ancak ikisinin rengi böyle olur ama toz hardal kullandılarsa ondan olabilir muhtemelen.
30 liraya 4 kişiliğini yapardım ben onun :))) Pizza gibi meşakkatli şeyler neyse de, bu tip mönüler cidden hayal kırıklığı. Siz de deneylemiş oldunuz işte.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Görseli oradan aldım zaten yediğim aynısı. Tadı acımsı ve tatlı. Dediğim gibi sanki baklavanın içinde turşu ve biber varmış gibi.. değişik berbat bir tat🤮
Dominos aslında yerine göre iyi. Bunu mesela erkek arkadaşım farketti. O İstanbul'da oturuyor. Yaşadığım şehire karadenize geldiğinde dominos yiyoruz, bu nasıl güzel pizza diyor. İstanbul'da böyle özenerek yapmıyorlarmış meğer. Atıyordur diye düşündüm ama birgün aldık orada, gerçekten yenilecen gibi değildi. Nüfusu az yerlerde dominos kaliteli