Şu dominosun herşeyini severim aslında, ama o makarnası sizcede çok kötü değil mi?

Makarna aşığı biriyimdir. Dominosunda herşeyini severim pizzası dürümleri tatlıları... neyse dedim makarnası çıktı alayım. tavuklu olanı aldım. Ucuzda değil 30 tl.. o parayla neler alınır. Neyse açtım paketi önce kötü bir koku geldi. Değişik yani tarif edemiyorum. Köri deseniz değil, safran deseniz değil.. bi değişik koku.. sonra tadına baktım.. inanın zorla ağzıma 2,3 kaşık attım.. dedim belki severim.. ama tahammül edemedim. Tadı ekşi, tatlı karışık. Sanki baklavanın içine turşu koyarsınız yersiniz ya. Aynı onun gibi daha beteri.. hafiftende acımsı..
kısacası bu tarifi bulanı merak ettim😀 ona bir şey demek isterdim ama neyse.. acaba hiçmi tadına bakmadı🤦‍♀️
Not : başka yerde arkadaşımda aldı baktım aynımı.. oda aynıydı😒
Aklıma gelince bile midem bulandı🤮🤦‍♀️
Şu dominosun herşeyini severim aslında, ama o makarnası sizcede çok kötü değil mi?
Şu dominosun herşeyini severim aslında, ama o makarnası sizcede çok kötü değil mi?
Cevapla