
Balık aldığınızda temizletir misiniz yoksa kendiniz temizleyebiliyor musunuz?
Kendim temizlerim
Mutlaka temizletirim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba gadası 🙃
Genelde hemen her kadın balık temizlesini pek sevmiyor. Sevmemelerinin nedenleri arasında ilk sırayı kokusu çekiyor. Ama temizlemek hiçte öyle zor değildir. Daha önce bir kere temizlemiş olan kişiler kolayca temizliğini yapabilir. Hamsi haricinde büyük balıkları aldığım yerde temizletirim. Ama hamsiyi temizletmek istemem. Çünkü küçük olduğu için bazı balıkçılar yarısını telef ediyor.
Balık konusunda bizim balıkçı aşama kaydetti. Önceden sadece balık satılır ve istenirse, temizlenirdi. Şimdi pişirme olayına giriştiler. 2-3 liraya da pişiriyorlar. Kokusu eve de uğramayınca (ki en büyük artısı) ve zaman olarak da tasarruf sağlayınca, temizlemesi ve pişirmesi bizim balıkçıdan oluyor. 😊

Temizlemekten öte aklima gelen herşeyi deniyorum 😂😂😂
🤣🤣sert bir deneme olmuş ama hayvan ölü zaten daha öldüremezsin
Cevap
8Cevap
Kendimde köpekbalığı bile temizleyecek cüret hissediyorum! Şef değilim ama balıklara dokunabilirim😋😂
Balıkçıların temizlemesini beğenmiyorum kendim yaparım...
İkisini de yapabilirim amaa temizletmek varken uğraşmam yanii
Genelde temizletiyoruz bazen pişirtiyoruz bende temizliyorum arada değişiyor
Büyük balıklar hariç kendim temizlerim.
Balıkçılar daha kolay temizliyor.
Benim çok zamanımı alır.
Mutlaka temizletirim bizim buradaki balık isi yapan marketler pirisip bile veriyorlar daha iyi oluyor😀
Kendim temizleyebiliyorum ama uğraşmaktansa temizletiyorum.
Ben balık temizlemekten de sonsuz sınırsız nefret ediyorum nefffreeeeett!
Temizlettiğimde oluyor kendimin temizlediği de ama en güzeli yemek
Yemiyorum ☹️ O yüzden kansız kaldım.
Ben (içiciyim) pardon yiyiciyim sadece
Aslında bu balıgı içiyle kafasıyla tartmamalılar çünkü çöpe gidiyo
Kendim temizlerim.
Temizletirim
Kendim temizlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?