Şanslın Türkiye'de tanınmış bir sütlü tatlı uzmanı olarak şimdi seni bilgilendireceğim 😇😅 Hiç bir farkı yok aldığın hazır kremayı trelice için kulanabilirsin keki islatacagin süte karıştıra bilirsin ayrıca toz şanti ile karıştıra bilirsin ve böylece daha güzel bir şanti elde edersin trileçenin üzerine karamel sos yapmayı düşünüyorsan eğer karamele de karıştıra bilirsin aynı kremayı yemeklerde de kullanabilirsin Yani bir fark yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şanslın Türkiye'de tanınmış bir sütlü tatlı uzmanı olarak şimdi seni bilgilendireceğim 😇😅
Hiç bir farkı yok aldığın hazır kremayı trelice için kulanabilirsin keki islatacagin süte karıştıra bilirsin ayrıca toz şanti ile karıştıra bilirsin ve böylece daha güzel bir şanti elde edersin trileçenin üzerine karamel sos yapmayı düşünüyorsan eğer karamele de karıştıra bilirsin aynı kremayı yemeklerde de kullanabilirsin Yani bir fark yok
Bana mesaj atarmısın bir şey sorucam
Takip et atayım çünkü sadece takip etiğin üyeler atabiliyor
Attım
yaptim kekinin yumuşak olması mı gerekiyor acaba?
Önemi yok zaten 1 litre süte 160 gram şeker ekle ısıt ve keki bununla islat
Kek bı dik borcam büyüklüğünde ise yeterli olur süt
Süte krema eklemeyi unutma
sagol
Rica ederim
Trilice icin kullanabilirsin bence. Tadina bak tuzlu degilse kullan
aklını kullansan cozersin bence guveniyorum sana