1 senelik evli olduğum eşimle bu sorunu aşamıyoruz lütfen detay kısmını okuyun?

Öncelikle şunu söylemeliyim 22 yaşındayım , daha yaptığım yemeği 1 kişinin yemediğini ya da beğenmediğini görmedim , ama evlendiğimizddn bu yana , ne yapsam eşim böyle bi pimpirikleniyor şunu ver bunu ver ben o sofradan asla 1 kerede oturup kalkamıyorum her seferinde yemeğim soğuyor , bugün bulgur fırında et ve salata yapmıştım , evi bugün temizlemeye rağmen koca 1 kepçe bulguru halıya döktü ve yemeğimi yarım bırakıp ben topladım , birde diyorki bırak kalsın bişey olmaz , sanki kendi temizleyecek gibi , et yemeğine çiğ dedi oysaki ben gayette yedim onun tabağından da yedim hiçte çiğ değildi, adam kalti bütün temiz mutfağın anasinı belledi , eti tahtada kesti tekrar sosladı tekrar baska bi tava cikardi vs , yani o kadar moralim bozuluyor ki yemekten sonra 5 dakikada toplayacagim yer oluyor bana yarım saat uğraş , yani bu sürekli böyle salatanınsa sirkesine laf etti , sanki bana 10 kere söylemişte bende hala sirke katıyormuşum gibi bi tavır, yani biktim bu huyundan böyle ömür mü geçer daha demin bişey anlatıyorum , yanlış konusuyosun devrik cümle kuruyosun diye sanki kendisi türkçe öğretmeni yav.
1 senelik evli olduğum eşimle bu sorunu aşamıyoruz lütfen detay kısmını okuyun?
Cevapla