Kardeşim su veriyor zorla okunmuş iç diye, su içmeyi sevmiyorum kahve yapsam sorun olur mu bu su ile?


Troll sorduğun soruya dini konu olduğu için ciddi cevap vermek istedim.
Eğer kaynayan birşeyin içine okunmuş suyu koyarsan, suyun buharı ile okunan dualar uçar gider. Manası kalmaz.
Biraz önce yorumlara bakarak bende kaynayan bir şeye okunmuş su koyulursa özelliğini kaybedeceğini öğrendim. Zaten bildiğim kadarıyla okunmuş suyun tek bi damlasını bile koca bir sürahiye damlattığında o da okunmuş su oluyor yani annem öyle söylerdi. Sen de eğer illa okunmuş su olsun içinde diyorsan kahveyi yaptıktan sonra bir iki damla o Sudan damlatabilirsin. Böylece hem kaynayan bir şeye ekleyerek özelliğini kaybetmesine neden olmazsın hem de istediğin olmuş olur.
Teşekkürler
Bozulmazz herhalde
Cevap
5Cevap
Yalnız değilim.. biz erken gideriz ben diyim sana su hayat ama , hayatı sevince su mu ağır geldi acaba 🤔🤣🤣🤣tövbe de çarpılırsın 😂
Günde 3-4 litre içiyorum ama saf su içmiyorum :D
Ama olmaz işte 😂😂ben de öyleyim ilaçları bile meyvesuyu vb ile icerim 😂annem öleceksin diyor ama hala yaşıyorum işte 😁😂
Bence suyu fazla abartıyolar ya
Evet bence bizim abartmamiz lazım oyel değil mi 😂
Öyle *
Suyu tatlandırıp içsen olmaz mı limon, tarçın, elma kat güzel olur
kahve olarak içsem? :D
Peki afiyet olsun 😄
Yaw saçma sapan hurefelere innmayın. Kur'an bir rehber aracıdır. Başka alanlara çekmeyin.
Ne okuduğuna göre değişir felak nas okuduysa bozulmaz gönül rahatlığıyla içebilirsin.
Fal kapatırsan tadından yenmez
Oh mis :D
Nihat hatipoğluna soralım😂
Çok para ister o
Uykusuz ve mübarek olursun
Ne cevap versem bilemedim sjsj
Tam tersi iyi olur bence :D
Suyu nasıl sevmezsin🤔
Bozulur, günah yapma fdfda
Alkole su kattığında gider mi? Onun gibi düşün.
Su içmiyor musun hiç
Yok sade içemem
Sagligin ne durumda
Gayet iyi çok fazla sıvı tüketiyoru mama
İyi bari dikkat et de
Nenemde benim gibi 90 yaşında :D
Herkes nenen gibi sansli olmayabilir. Sıvi tuketiminin yaninda sade su tuketimi de cok onemli. Sen yine de dikkat et
Ediyorum ama içemiyorum maalesef
Cok terleyip susadiginda ne iciyorsun
Şalgam vs :D
İçerisinde tuz var vucut su isterken icerisindeki sodyum hucreden su cekilmesine sebep olur. Daha cok meyve suyu maden suyu ayran tercih etsen daha iyi olur
Ayran meyve suyu falan da aşırı tüketiyorum zaten ama şalgam delisiyim
Mideni rahatsiz etmiyorsa iç bakalim
ilginc bir soru
ciddiyim :D
Iki yudum iç bea
yok su sevmiyorum
Futbol oyna koş koş hemen eve gel o suyu iç, finish
Olmaz neden olsun ki?
yap ne olacak
Yap kahveni iç
Bozulmaz kahve yap
Gerçekten kızılmısın
Hayır çakma kızılım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?