Ben çaydan yanayım. Eğer pasta yiyorsam kahve tercih ettiğim oluyor. Gerçi bu tatlıya göre değişen bir durum lakin çay ağırlıklı diyebilirim. Peki sen? Tatlı eşittir hangi içecek?


#Bonjour
Çayda içerim kahve de içerim.
Şerbetli tatlıların yanında çay içmeyi daha çok severim.
Pasta, kek tarzı tatlıların yanında ise kahve severim.
Çay tabi ayıpsınıss
Stalk 😅
Cevap
11Cevap
Ben kahvenin yanında bi şeyler yiyebilirim. Kahve bir alternatif değil 🤗
Şerbetli ise kahve, sütlü ise çay içiyorum genelde.
Sütlü tatlılarsa sadece tatlı ama pasta tarzı tatlılarsa tabii ki de çay olmadan olmaz.
Tatlı size kalsın, ben Kahveyi alayım, yeterli 😅
Afiyet olsun o vakit 😌
Teşekkürler 🙂
Tatlının yanına acı lazım bunu da en güzel kahve yapar.
Heleki işin ucunda bitter çikolata ile yapılmış olan browni varsa 😋
Genelde aklıma bir şey gelmiyor sadece tatlıyı yiyorum. Hiç fark etmez zaten ki tatlı bitene kadar içeceğe dokunmam.
Değişiyor genelde çay içerim. Ama çayı, kahveyi şekersiz içiyorsam mutlaka yanında tatlı olmalı, yoksa içemem.
Tatlının yanında hiçbir şey içmem. Kek, kurabiye ve süt belki olabilir
Tatlinin yanina şalgam severim
Fak di sistem diyorum bu kombine
Kahveciyim ben, tatlımın yanında olmazsa olmazım Türk kahvesi
Tatlıya göre değişmekle birlikte kahve daha çok tercih ediyorum özellikle de sert kahve içerim
Çay olsun senin soruları görünce ben tatlı yemeyen birden canim istiyor
Tatlının yanında bir tatlı daha derim
İçeceklerle aram yok
Kahve kesinlikle :) afiyet olsun reis.
Ben kahve severim. Tatlı tüketmem ama illa tüketeceksem kahveyle beraber tüketirim.
Genelde kahve ama tatlıya göre değişir
Şekersiz çay tercihim.
Çay şart. Kahve sevmem hiç
Ben çay severim tatlı en çok çay yakışıyor
Tatlı ile kahve içemiyorum çay içerim.
Kahve ya da limonata tercih ederim
Tatlıdan tatlıya değişir bu
Kahve ve tatlı ayrılmaz ikili benim için.🍀🦄❤️
Tatlıya göre değişir.. Keyifli günler..
kesinlikle çay. kahve bayıyor tatlının yanında.
Çay..
Kahvenin yanında bir şey yemem.
Tatlıdan sonra çayı tercih ederim 🙄
Farketmez İkiside çok Güzel olur 😊
Şekeesiz çay + tatlı mükemmel bir uyum🤩😍
Çay veya filtre farketmez
Hangisi varsa fark etmiyor😄
Tatlı = Kola
Süt tapi ki de 💕
Kesinlikleee
Su en iyisi
Sade tatlı
Kahve içerim
Şekersiz çay
Çay 🍵
Değişiyor
Çay daha güzel olur...
Kahveeeeeeee
Çay.
Ben çay derim.
Ayran.
Kahve insanıyım
Çay.
Kahve.
Çay içerim
cay iyi gidiyor
Kahve
Kahve güzel gidiyor
Herzaman cay.
Tatlinin yaninda cay
Rakı bira felan mı
sadece su içerim..
Genelde çay
Ayran
İkisinide içmem
Kahve
Çay iyi