Biz birazda alışkanlık mı kültür mü desek bilemiyorum ama sanırım genel olarak iyi pişmiş seviyoruz ya da yiyoruz ama işim içinde olan şefler ustalar ve gurmeler genelde orta veya orta az pişmiş seviyor. Bende orta pişmiş seviyorum Senin tercihin hangisi?
Etin pişme derecelerini biliyor musun, sen eti nasıl pişmiş seversin?
Orta pişmiş en ideali bence, ne kanlı ne de kömür gibi. Özellikte biftekse tam kıvamı yani içi pembe kalmalı. Dana etinde biraz daha iyi pişmiş tercih ederim ama kuzuda orta pişmiş çok daha lezzetli. Tabi bu kültürel bir şey, bizde genelde iyi pişmiş alışkanlığı var. Ama biraz cesaret edince gerçek tadın ortaya çıktığını görüyorsun. Yani kişisel tercih meselesi, kimseye karışmam.