- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi konuştummu gece kuşu konuştu oluyor İsrail başkanına artistlik yapıp birdaha davosa gelmem diyorsun sonra gidiyorsun adanada Coca Cola fabrikasını açıyorsun ondan sonra bazı arkadaşlar Coca Cola içmem artık fanta içerim diye sozde Coca colayi protesto ediyor ikisininde aynı firmaya ait olduğunu bilmeyen bu zihniyet reklam olsun diye Coca Cola lari yerlere döküyor be canım oğlum adamında çok umurunda yani zaten ülkenden bunun parasını almış sende işgüzarlık yapıp colayı dökuyorsun ne diyeyim bu kafada devam edin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle Allah herkezin yardımıcısı olsun.
Gıdanın Yıllık değişim oranı %29
Aylık değişimi %3.1
Halk ne yapsın desem Adaletsizlik olur.
Çünkü Avrupa’da aynı şekilde Pahalı.
Sadece Türkiye ye özel bir Durum değil.
Olan Çoluk Çoçuğu olanlara oldu, oluyor.
Birde Okular başlıyor Üniversite giderler artı Aileler için gelirler Az.
Yinede iyi düşünelim düzelir İnşallah ama zaman gerekli.04 Yorumla- +1 yıl
Avrupa’da mı yaşıyorsunuz?
- +1 yıl
Çin 🇨🇳 Avrupa
- +1 yıl
Türkiye 🇹🇷
- +1 yıl
Hmm gezginsin yani. Avrupa’da hangi ülkede kalıyorsun bilmiyorum ama batı Avrupa ülkelerinde alım gücü yüksek, enflasyonsa düşük seviyelerde seyir ediyor. Şu anda iki yıldır belki virüsten dolayı artış göstermiş olabilir bu doğaldır. Avrupa’da insanları tel zorlayan şey konut kiraları ve konut fiyatları. Yoksa yaşam zor değil batı Avrupa kesiminden bahsediyorum ☺️
+1 yılGötü kırık şahine 40 bin tl istiyorlar... Bu ülke de düşen bir şey yok hep artıyor asgari ücret ve maaşlar yerin de sayıyor nereye kadar böyle gidecek bakalım...
Ya millet açlıktan çıldıracak ya da sinirden ikisinden biri olacakta ne zaman bakalım hayat hep tv de gördüğünüz gibi değil.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAllahtan sevmiyom içmiyom hiç.
00 Yorumla
+1 yılValla yaklaşık 5 aydır tüketmiyorum ama bazen yemeklerde aldığımız oluyor abimler annem vs için. Yani artık diyecek pek bisey yok. Hersey pahalı hersey zamlandi. Asgariye, emekliye 3 kuruş zam yaptıkları zaman durumu esitlemek icingunden güne böyle ya ürünlere ya faturalara vs illa zam yaparak yine durumu esitliyorlar. Aslında bizim maaslarimiza zam yapmak yerine bu gibi basit şeylerin ve faturaların zamların durdurup fiyatları biraz düşürseler hersey uygun olucak ama. Ambalajı açılmadığı için bazı şeylerin. Düşünmek biraz zor olabiliyor. Bir de bunlara hak verip 'ekonomi cok iyi yigenim, çıkar cebindeki telefonu goster' diyen embesiller de var. Geçmiş olsun ne diyelim. Bir an önce def olup gitmeye odakliyim. Siz de kaçın kurtarın kendinizi. Burda hiç birsey çekmeye değmez.
10 Yorumlazamlar gelse de millette para var, araba satışları cumhuriyet tarihinin rekorlarını kırıyor, doğru fiyatta bir ev ilanı haftasında satılıyor, fakir bir millet olsak herkesin elinde en az 3-4 bin den başlayan akıllı telefon olmazdı, fakir millet görmek istiyorsanız irak, pakistan endonezya gibi ülkelere bir bakın, sonra halinize şükredersiniz. şu an bu gelir seviyesi ile avrupa'ya yakın bir hayat yasamiz bile büyük başarı.😛. 3-4 bin telefonları satıp ömürlük kola alırsınız hahajsss
28 Yorumla- +1 yıl
Kendini gördün gülersin tabi :D :D :D :D
- +1 yıl
Şu seçimler bir olsun. Şu sitede bile bu kadar kişi eksiledi. Daha da eksilemeye devam edecekler. Bu eksiler likelar insanların artık sizler gibi düşünmediğini gösteriyor. Siz kaybedeceksiniz. Yaptığınız tüm hırsızlıklar, yolsuzluklar, fetöyle iş birliğiniz, çözüm süreciyle alenen pkk ile anlaşmalarınız, devlette belediye ihalelerinde yaptığını yolsuzluklarınız, yediğiniz haklar daha iktidardan düşmeden hepsi meydana bir bir çıkıyor. İktidardan düştüğünüz anda bunların hepsinin hesabını yüce divanda yargılanarak hesabını vereceksiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=tlvf74_JNI0
https://www.youtube.com/watch?v=HoLWzgMZ0p0
https://www.youtube.com/watch?v=pcQDQNKtLGU - +1 yıl
Bu ülkede her şey siyasetle alakalı. Sen de siyasi yorumlar yaptın benim gibi. Artık ibre ters dönmeye başladı. Herkes her şeyin farkında. Akp ve Mhp bile farkında o yüzdendir ki seçim barajını %7'ye çekmeye çalışıyorlar. Kendi oyları iyice düştü çünkü. Bu ülkede fakirlikten yoksulluktan insanlar siyanür için ailece kendini zehirlediğini gördük. Bir annenin çocuklarına verecek bir şey olmadığı için Adana'da kendini astığını gördük. Pandemi sürecinde binaların tepesinden atlayanları, kahvehanesinde (pandemide kahvehaneler kapalı olduğunda) kendini öldüreni gördük. Sen kalkıyorsun fakir yoksul insanlarla dalga geçiyorsun. Ben açığım ve deistim. Senin yaptığını ben bile yapmıyorum. Sorsak ben Müslümanım dinim için kapandım dersin. Sorsak herkesten çok vatansever olduğunu söylersin. Bir genel evde çalışan kadın ne kadar namusluysa sizde o kadar dindar ve o kadar vatanseversiniz. 27 yaşındayım hiçbir zaman yanılmadım bu konuda. Ulen tekiniz bile yanıltmadınız be. Neyse sana da iyi günler.
Bazı markalar kendini şişirip sektörde öncü olduklarını bu şekilde gösteriyor. İ Phone, Mercedes, Porshe, Lamborgini, Ferrari gibi... Tek dertleri sağlam marka imajı yaratmak.. Parası olan elit kişiler alsın havasındalar... Yoksa maliyet kurtarmıyor diyemez
25 Yorumla- +1 yıl
Alt tarafı kola la ne eliti? İnşaat işçileri, madenciler, temizlikçiler, lise öğrencisi, üniversite öğrencisi bunlar içiyor. Ne eliti? Elit olan ejder meyveli smotiy içer :D :D :D
- +1 yıl
Bunlar lüks şeyler değil. Porshe, Lamborgini, Ferrari için bir şey diyemem ama Iphone, Mercedes bunlar lüks bizde. Bizde her şey lüks. Doğalgaz, internet, PC yani 21. yüzyıl insanlarının kullanacağı her ne varsa lüks. Adam ekonomik krizden yakınıyor. Cebindeki cep telefonuna bakayım diyor. Yurtdışında en son model İphone 1000 dolar. Bizim paramız değersiz.
- +1 yıl
Benim için su sudur. Ben cam şişede suyu 1 sefer içtim onda da içmek zorunda kaldım başka bulamadım. Gidip de bana uç örnekler verme. Kaç kişi cam şişede su alıyor? Kolanın bu kadar pahalı olmasının sebebi tl'nin dolar karşısında değer kaybetmesi.
- +1 yıl
Kolayı dolara bağlama.. Bildik bileli pepsi, cola turka ve diğer market kolalarından daha pahalı. Hatta istediğin bakkala sor, diger markalar satıcıya daha fazla kâr bırakırken, Coca cola ise satıcısına kâr ettirmeyi sevmez... Aynı kola markette 8,5 TL iken bakkallara o fiyatin uzerinde satacak nerdeyse
+1 yılKelimeler kifayetsiz ne diyelim ki. Neyi alsam pahalanıyor.
34 Yorumla- +1 yıl
Beni al
Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kola tüketmiyorum ama markete geçen yıl 2 ayda bir zam geliyordu bu yıl 15 günde bir fiyat güncellemesi geliyormuş. Arkadaş fiyatlar çok fazla abartılı. Nedense AKP ve AKP'lilerden başka memnun olan yok. Gerçi oy verenlerde fırsatçı artık daha fazla kazanıyorlar ondan sanırım.
10 Yorumla1 euro benim için fark etmiyor. Turizm işindeyim. Bu halk yarattı bu ortamı, yaşayıp görsünler şimdi. Biz yıllarca yırtınıp durduk yaşamak istedikleri ortam buysa buyursunlar yaşasınlar.
70 Yorumla
+1 yılSağlıklı şeylere de zam geliyor sağlıksız şeylere de. Yakında hiçbir şey alıp tüketemeyeceğiz. En azından zararlı şeyleri ucuz yapsınlar da açlık dönemlerimizde onları tüketelim. Malum sağlıklı şeylere sağlıklı etiketi sağ olsun zam üstüne zam geliyor. Sahi evinde meyve olan var mı. Bu sene çilek yemedim de ben
00 Yorumla
+1 yılİçmiyordum zaten didi de sevmem ev yapımı limonataya devam
10 Yorumlaİcmedigim icin bisey diyemiyorum ve uzuluyorum bizim halkimiz kagida zam geldiginde kitaptan degilde tuvalet kagidindan anladigi icin bu millete haktir diye dusunuyorum icmeyin kola yarari yok zarari cok demirlerde pasi cikarmak icin kullanan bile var artik dusunun
00 YorumlaYeter artık kim bunlara dur diyecek her şey ateş pahası herkes kafasına göre fiyat belirliyor. Yarım litre su 1.5 tl yazıklar olsun enflasyon %40 yapılan zam %7 el insaf.
21 YorumlaKolayı pek tüketmem ama umursuyorum çünkü insanların alım gücü diye bir şeyi var ve bunu düşürmeleri sinir bozucu. Asgarî ücret isterse 10 bin TL olsun ama alım gücü düştükçe hiç bi b. ka yaramaz. Maalesef alım gücü çok düşmüş.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yıl1-2 senedir almıyorduk icmiyordik zaten 1 ay önce aldım sanırım fiyatını görünce şaşırmıştım yine zam geldiyse millet icmesin gerçi herşeye zam geliyor nasıl iş anlamadım
10 Yorumla çok acaip ve sacma bi pahalılık var böyle gitmez gidemez diye düsünüyorum insanlar alamayacak bi kısım insanlar bir süre daha alıcak sonra ellerinde kalacak o cola lar üretim arz talep dengesi bozulacak stok bitirmek icin kampanya yapacaklar ama böyle gitmez
00 Yorumla
+1 yılÖzelliklealmam oldugu zaman icerim.. Sigaraya 17 18 veren kolayada verir birisi gida terori digeri madde teroru.. Ortak amaçları zarar vermek ve zarar vermek içinde para verip almak gerekiyor.. Para veriyorum zehirlenmek istiyorum diyoruz.. Icerken keyif verici filmin bitiminde son derece keyifsiz.. Yani 10 liradan daha rahatsiz edici durumlar
00 Yorumla
+1 yılGeçen arkadaşlarla sahile inip çocukluğumuzdan beri yapmadığımız çekirdek kola aktivitesini yapalım dedik. 2.5 litre kola ve büyük çekirdek birde 3 adet bardağa 26 lira verdik. 😂
00 YorumlaYani 50 kuruş zammı gündem oldu zaten 9.50 idi zamanında 2 buçuk tl ye alıyoduk nolucaktı sonsuza kadar öylemi kalıcaktı zaten her sene 1 tl zam geliyor standart 15 te olur yani
00 Yorumla
+1 yılSeçim zamanı mührü CHP'ye öyle bir basacağım ki sesi koridorlarda yankılanacak.
30 Yorumla
+1 yılVerdiğimiz fiyata aldığımız hazzı maksimize etmek adına içtikten sonra şişeye falan otururuz herhalde. Ekonomi uçuyor maşallah, başka söze ne hacet...
10 Yorumla
+1 yıl50bin olan araba 3 senede 150bin oldu, 1000 olan ev kirası 3000 oldu kola 5 miş 10 muş ne farkeder ki 😀
13 Yorumla- +1 yıl
Üniversiteler açılıyor ev kirası derdi var aşırı artmış durumda millet kola 10 lira oldu diyor sanki o olmadan yaşayamıyoruz gibi 😂
- +1 yıl
@perimsibetus valla tüm zamlar kolaya gelse keşke kola içmeyiz gazoz içeriz ayran içeriz de ev pahalandı kulübede yaşayalım deme şansın da yok ki 😀
- +1 yıl
Aynen öyle 😂
Teoman söyleyeceğini söyledi ki 6 sene önce
"Bunlar güzel günlerimiz daha beter olcak her şey"10 YorumlaOnların kolasi varsa, bizimde le colamiz var, bizimde ayakkabı kutumuz var
21 Yorumla- +1 yıl
Peskevit i u unuttun
+1 yılNalet olsun bu hayata düşünecek bir şey var mı niye yaşıyoruz ki ! Lanet olası gezegende bunca zama karşı nasıl baş edeceğiz biz..
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 325 cevap paylaştı. Temel ihtiyaçlara gelen zamlar beni daha çok etkiledi ekonomi şaha kalktı dediklerinde bu kadar kalktığını tahmin etmemiştim
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılKolaya gelene kadar ohoooo neler neler zamlandı. Kola tüketmiyorum zaten alsam da 1lt alıyorum ki gazı kaçmadan bitsin o bile çok.
00 Yorumla
+1 yılOlsun yinede bir paket çaykur çay için hiçbir şeyiniz kalmaz ne dert ne tasa sıkıntıya birebir kola olmuş 10 lira kimin umrunda ver mehteri verr
00 Yorumla
+1 yıl2,5 litre almıyorum genelde bozulduğu için ama misafir falan gelir de alırsak o ne öyle ya çok pahalı ki ben kolasız yaşayamayanlardanım
00 Yorumlao zaman dolar da10 lira olabilir mi
yani birisi öyle yorum görmüştüm twitter de
cola fiyatın eşit gider yazmıştı00 Yorumlaİçmezsem ölmem diye düşünürüm ve zararını düşünürüm yani gerek yok
10 Yorumla
+1 yılKola bizim için çok başka bir şey şantiyede gönül almak ıçin birebirdir hiç bir şeyle kıyaslanamaz 100 tl de olsa dewamke😜
00 Yorumla
+1 yılEvimizde eksik olmayan nadide şeylerden.. üzüyor bu durum
15 Yorumla- +1 yıl
Su içerim daha iyi
- +1 yıl
LQNSWOSNWODNWODNWOSNWOSMWOSN TAMAM
+1 yılKolayı sevmiyorum onun yerine su iciyorum hem daha faydalı hem de kola kadar pahali degil
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılİçmeyin kola millet yiyip içme derdinde ya ne ısrafcı halk var
10 Yorumla
+1 yılGerçekten her geçen gün sabrımız sınanmaya devam ediyor, sulara da zam gelirse yakında şaşırmayız.
10 YorumlaYıllardır kola içen birisi olarak gerçekten çok pahalı
10 YorumlaYıllardır kola almadım kolaya para vermem kimse almasın bak nasıl dusuyor
10 Yorumla
+1 yılmaden suyuna gecin. daha sevimli. ayni fiyata geliyor. zararsiz.
00 YorumlaHayır zararlı sevmem ayrıca 2.5 litresi 10 TL. 250 ml 1buçuk tl
00 Yorumla
+1 yılKola pek tüketmiyorum zaten ama fazla kaçmış sanki.
00 Yorumla
+1 yılTürkiye almış başını gidiyor nereye gidiyor anlamış değilim
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 303 cevap paylaştı. zamanında 1.5 lt kola 1.5 tl 2 litre 2 tl 2.5 kola 2.5 tl idi be
00 Yorumla2 tl verir malum içeceği alırım hiç olmadı kanserojen değil 😃
00 Yorumla
+1 yılTüketmiyorum. Bir şey düşünmüyorum sövmekten gına geldi artık
00 Yorumla
+1 yılÇok pahalı ama biryerden de olumlu bakıyorum zararlı şeylere zam gelmesini
00 Yorumla2.5 lt Coca Cola fiyatı genelde doların ulaşacağı yeri gösteriyor. YTD.
00 Yorumla
+1 yılAylık 300 lira kola masrafım var.
Hergün 1 şişe alıyoruz, bazen günde 1 şişeyi buluyor.01 Yorumla- +1 yıl
*2 şişe.
Resmen sigaraya yaklaşmış arada bir de olsa içiyordum. Olsun ne yapalım yapacak bir şey yok.
00 Yorumla
+1 yılNe mi düşünüyorum?
1 yıl sonra Açlıktan öleceğimizi düşünüyorum 😈00 Yorumla
+1 yılher şey o kadar pahalı abur cubur giyim gıda her şey turkiyede nefes bile pahali
00 YorumlaOha ebesinin kukusu kola zararlı eyvallahta arada bi içiyoz hele içerde 3₺ olunca sürekli içiyorum dışarda haftadan haftaya alıyordum artık alınmaz
00 Yorumla
+1 yılTüketmek için gereksiz bir içecek aslında. Ayran varken kola da ne oluyor anlamıyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
1.5 TL olan ayranda 5 TL olacak bu gidişle
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bu fiyat çok fazla. Ama olsun daha iyi, böylece daha az satılır.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 789 cevap paylaştı.
+1 yılYihenim gavırlar yapayoru yohusam ne diği 10 müllon olsun bi gola :)
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKola icmesemde bir şey kaybetmem..
Şimdilik sadece su yeter bana..00 Yorumla
+1 yıl100 tl olsun.. zaten içmiyorum.. ama güzel wc ve pas temizliyor
05 Yorumla- +1 yıl
Evet deneyin
- +1 yıl
Dök fircala çek sifonu
Çok yüksek görünmedi gözüme zaten çok tükettiğim bir içecekte değil
00 Yorumla
+1 yılSavaştayız sanırım. Bir tane dudak nemlendiricisi de en az 30 TL olmuş..
00 YorumlaYani iyice ne yapacaklarını şaşırdılar. Diyecek bir şey kalmadı….
00 Yorumla
+1 yılTüketmiyorum ama hakikaten az kaldı her şey zamlı pahalı diye halk sokağa atacak kendini.
00 Yorumla
+1 yılKola tüketmiyorum. Millet de almasın boşu boşuna o şeker deposu saçma içeceği.
00 Yorumla- Devamını Gör (149)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer