Mutfakta bıçaklara bayılıyorum her çeşit bıçak var çekmecede. Sanki bir tanesi bile olmasa kendimi mutfakta eksik hissediyorum. Kullandığım bıçak kesici ve ağır olmadığında kullanmakta zorlanıyorum. Ne demişler "mutfakta en önemli aksesuar bıçaktır." Bebeklerim gibi bakıyorum hepsine 😄 şef bıçağından tutun tırtıklı bıçağa, doğrama bıçağından tutun kemik bıçağa... Hepsi ayrı ayrı özel benim için. Onun haricinde doğrama tahtası olmazsa temiz çalışmadığımı hissediyorum o yüzden doğrama tahtasına da önem veriyorum ve tahtanın temiz olması benim için çok önemli. Bir de fırın ve Ocak her mutfağın olmazsa olmazıdır.