Yemek değil de çay demlemesini beceremiyorum ya🤢 babam kesin sen yaptın diyor, hemen anlaşılıyor. Mantığıma göre ne kadar çay koyarsam o kadar iyi ama olmuyor ben üç kaşık atıyorum annem 1-2 onun ki daha iyi oluyor😑
Baklava gibi hamur işleri ve şerbetli tatlılar bana çok zor geliyor. Yufka açmak, katları ayarlamak, şerbeti kıvamında yapmak falan gerçekten uğraştırıcı. Bir de dolma sarmak beni yorar, hele yaprak sarmasıysa vakit alıyor. Pratik şeyler yapmaya alışkınım, bu tarz el becerisi isteyen, sabır gerektiren yemekler pek beceremiyorum. Denediğim de oldu ama sonuç hüsran. O yüzden söyleyeyim, bu işleri ustalara bırakmak lazım.