Yeni bir yemek öğrendiğiniz zaman yemeği kaç yapışta öğrenirsiniz?


Hemen alışıyorum yemekten sıkılana kadar sürekli yapıyorum sonra unutuyorum bir yerde karşıma çıkıyor hobaa sil baştan aynı devam ediyor böyle dndndn
3 tabi ki. 😎
Birinci deneme : deneme testi
İkinci deneme : tat uyumu, pişme süresi, malzeme miktarları.
Üçüncü aşama : öğrenilen bütün bilgileri uygulayarak muhteşem bir sonuç çıkarmak 😎
😈😈😈😂😂😂
Cevap
5Cevap
Yemeklerde ilk defada tutturuyorum, pasta veya tatlılarda kendi ölçümü bir kaç denemeden sonra daha iyi sonuç alıyorum.
Sevmezsem yapmam birdahs şeversem her gün menüm olur
Bir kaç kez yapmaya çalışmak oldukça faydalı lakin son yaktığım taze fasulyeden uzak duruyorum 😃
Bir defa yapsam 2. sinde hiç sıkıntı çekmem rahat rahat yaparım
2 kere yaparsam uzun bir tarif depilse ezberlerim örneğin tiramisu tarifi uzun ama çok uzun değil onu 3 veya 4 defa yaptım ve şu an ezberimde 😊
En fazla yumurta kurabiliyorum bence bu yeterli ☺️ Karnımı doyurmak İçin saatlerce mutfakta zaman harcayacağıma tost yaparım daha iyi. Gerçi ben onu da yapmaya üşeniyorum
Yemeğe göre değişir ama 2 defa genelde
En fazla 2 kere de öğrenirim
bir kere yapmam yeterli
Birincide eh iste ikinci de mükemmell
1 2 sürer.
Ame pilav ilk defa yaptım ve çok güzel olmuştu
1-2 yapışta kaparım
3. Yapıştan sonra oturur bende az çok.
Çok beğendiysem tek seferde
2 3 günde
İki kere yapınca
5 kere falan.
zamanla
Çok değil
Bir lokma yeterli
2kerede
2 ya da 3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?