Eoy selam KScanlar, ikinci gün durağımız ikinci şehrimiz Sivas. Sonrasında Amasya düşünüyoruz. 🤤 daha sonra Karadeniz taraflarını istiyoruz ama bakalım.. Sivas'ta sabahları çorba meşhurdur.Peki ya sen KScan, sabahları kahvaltıda çorba içiyor musun? Tercihin hangi çorba?
Sabah kahvaltısında çorba içer misiniz? Tercihiniz hangi çorba?
Merhabalar 🎈 Sabah kahvaltı yapma alışkanlığımı uzun süre önce bıraktım. Önceden tercih eder miydim çorba içmeyi; hayır. Kahvaltıda çorba içen çok insan var tabi, midelerine iyi geldiğini bile söyleyen tanıdıklarım oldu. Bu tamamen tercih meselesi. Ama ben çorbayı akşam yemeğinde tercih ederim; genelde balkabağı çorbası, brokoli çorbası, sebze çorbası olur tercihlerim. Afiyet olsun…
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kahvaltı yapmayı pek sevmediğimden çorba içmek bana daha güzel geliyor hem de doyurucu. Benim favori çorbam işkembe çorbası. Her sabah olsa bıkmadan içebilirim gerçekten.
Sabah kahvaltısında hafif şeyler seviyorum, bazen de güzel bir mercimek çorbası iyi gider. Yakında güzel bir çorbacım var sizde buradan en iyi çorbacıyı bulabilirsiniz