Getir yemekte porsiyonlarla oynanıyor mu sizce?

arkadaşlar getir yemek var. biliyorsunuzdur. her gün indirimi olur. 20 tl maks. şimdi 40 tl yemek söyleyin 20 ödersiniz. o 20 yi peki kim ödüyor. getir ya da restoran. getir sanmıyorum o kadar parayı ödesin belki ufak bir oranını öder öderse. gerisi komple restoranda. bu konuda test yapanınız var mı. misal bir gün telefonla normal söyleyin 2 lahmacun mesela. bir de getirden söyleyin. kücültüyorlarmı. ya da köfte tavuk neyse artık. bir şüphelenme halindeyim de.
Getir yemekte porsiyonlarla oynanıyor mu sizce?
Cevapla