O çubuklarla uğraşılmaz ye git elini yıka bitti gitti. Ben bıçak bile kullanamam hala direk çatalın kenarıyla keserim öyle alışmışız bi kız benden bu yüzden soğumuz çokta pipimdeydi :D
Chopstickle yiyorum yediğimde fakat bilmesem insanların ne düşüneceği zerre umurumda olmaz, çatalla ye geç, utanılacak bir şey yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 ay
Hiç utanma çoğu Japon restoranında elle suşi yemek normal karşılanır hatta önerilir. Önemli olan parmakların temiz olması yanında sosu dökmemek yeter. Mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben de pizzayı dürüm yapıp yiyorum takma böyle şeyleri ye geç
ama öylede bi farklı güzelleşiyor pizza :D
O çubuklarla uğraşılmaz ye git elini yıka bitti gitti. Ben bıçak bile kullanamam hala direk çatalın kenarıyla keserim öyle alışmışız bi kız benden bu yüzden soğumuz çokta pipimdeydi :D
Tabiki de olmazsinda sana bir tavsiye eğer ki zorlamışsan ve bu düşünceye kapılırsan bir dahakine pekin ördeği sipariş et çatalla afiyetle ye 😅
Chopstickle yiyorum yediğimde fakat bilmesem insanların ne düşüneceği zerre umurumda olmaz, çatalla ye geç, utanılacak bir şey yok.
Hiç utanma çoğu Japon restoranında elle suşi yemek normal karşılanır hatta önerilir. Önemli olan parmakların temiz olması yanında sosu dökmemek yeter. Mi
Kullanımı aşırı kolay bence yiyeceksen öğren. Biraz tuhaf karşılanabilir.
Chopstick paketindeki talimatlara göre tutunca kullanması o kadar zor değil. Ben de anamın karnın chopstickle çıkmadım ama ilk denememde tutabilmiştim
Neden rezil olacaksın kime olacaksın, kasmayın. Ye gitsin.
Bende Chopstick kullanabiliyorum ama sushi yiyemiyorum
Tabii ki de rezil olmazssın ama ben chopstick kullanmanı tercih ediyorum
ben çatal ile yiyorum 😂 nişantaşında bi yer vardı orda çatal da veriyorlar lskckskckskkf
Elle yemek zaten onlarin kültüründe de var. Tek Ayip sushiyi bi lokmada yememek baska sorun yokkk
Ne rezil olması türk olduğunu türküm demeden göster 🤣🤣
Zaten güzel değildir yeme
Çatal ile ye nolcak :D
Allah başka dert vermesin
Ben de ilk elimle yemiştim.
Bu soru bir zamanlar pizza için de geçerliydi
Çatalla yemeyi düşünsen 😅
Evet rezillik
Çatalla ye.
yemeyin susşi falan
Çatalla ye