Benim için yatakta yemek yemek tamamen bir zevk meselesi. Özellikle bazı günler asla yataktan çıkmak istemiyorum ve sabahtan akşama kadar ne yapmam gerekiyorsa yatakta yapıyorum ve yemeğimi yatakta yemek ayrı bir keyif veriyor bana. Siz de sever misiniz yatakya yemek yemeyi?
Çok sevmem çünkü rahat olmuyor. Masada yemeyi daha çok seviyorum o sırada da bir şeyler izliyorum. Çikolata tarzı aparatif şeyleri çok nadir de olsa yataktq yerim ama. Daha çok koltukta ya da masada yerim.