İlk buluşmada makarna, pizza ya da hamburger gibi tüm yüzümüze bulaşma ihtimali olan şeyler yenmemeli diyorlar genelde. Ben de çekinirdim sanırım, ilk defa görüşeceğim birinin karşısında rahat rahat yemek yiyebileceğimi sanmıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
İlk buluşmada makarna, pizza ya da hamburger gibi bulaşan şeyler yenir mi?
Yenir bence. Karşındakine kasıntı gibi görünmektense rahat olmak en iyisi. Ne kadar rahat olduğunu hissettirirsen o da senin kadar rahat olur. Samimiyet önemli tabi ama gaza gelip karşısında geğirmediğin sürece bisey olmaz 😄 (Mahmut abi napiyon ya?)
Benim canım ne istiyorsa onu yerim bence ilk buluşma olayları çok fazla abartılıyor olduğun gibi davranacaksın insan da seni olduğu gibi kabul edecek ve sen de onu olduğu gibi kabul edeceksin
Çok lüKS bir yerde yemek yemiyorsanız kasmayın bu kadar. Hatta bu kadar endişelenecekseniz sadece birlikte kahve için. Rahat ve sakin olun kasmaya gerek yok...
Imm şey ek olarak Hatay usulü döneri de ekleyelim. Hayır yenilmemeli hatta ilk buluşmada mevisme göre içecekler tercih edilmeli sadece bişiler içilmeli 😅
yardır gitsın ne olacak ! sankı karsındakı arizona kertenkelesi ingiliz kraliyet ailesınden ... evde catal bıcak bıle kullanmıyor pilavı elle yıyordur.
İlk buluşmada yemek yemek değilde birşeyler içmek yeterli
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bende ilk defa bi kızla bulultum, gezdik. normal, bi yere götürdüm yedik. sonra akşama kız yazdım. cevap yok, sabah yazdım yoo. bende engelledim direk. kız herhalde nusret e gideriz sandı
İlk buluşmada karşındakini tanıma odaklı olman gerekiyor. Bütün ilişki uzmanları bunu söylüyor ben tek değil. Yemek daha çok özel bir alan ve bunu özeline alabilecek kadar yakın birinin olması gerekiyor
İyi de yemekte de tanınır ilişki uzmanlarına bence güvenme para almak için herşeyi söylerler aslında demek istediğim yeme içme bahane bir insanı tanımak zor