Ben en sevdiğim yemekleri yapmaktan ayrı bir keyif alıyorum. Mantı favorim mesela. Yemeyi ayrı severim yapmayı ayrı severim. Sonunda alacağım keyifle alakalı sanırım.😂 Siz en çok hangi yemeği yapmayı seviyorsunuz?
mıhlama (trabzonlu KS kullanıcılara selamlar:begenirmisiniz yorumu kac trabzonlu var göreyim😀) karadeniz pidesi ama onu tek başina yapamiyorum evde stresli oluyorum yaparken