En çok hangi yemeği yapmayı seviyorsunuz?

Ben en sevdiğim yemekleri yapmaktan ayrı bir keyif alıyorum. Mantı favorim mesela. Yemeyi ayrı severim yapmayı ayrı severim. Sonunda alacağım keyifle alakalı sanırım.😂 Siz en çok hangi yemeği yapmayı seviyorsunuz?
En çok hangi yemeği yapmayı seviyorsunuz?
En çok hangi yemeği yapmayı seviyorsunuz?
Cevapla