Tatlı ve tuzluyu asla karıştıramıyorum yemek yerken ve asla tatlıları tuzlulardan önce yiyemem. Eğer önce tatlı yersem, devamında tuzlu bir şey yemem mümkün değil. Bu yüzden reçel, çikolata, tahin-pekmez ya da favorim olan bal-kaymak gibi tatlıları kahvaltımın sonunda yiyorum ben. Tatlı tatlı bitirmiş oluyorum kahvaltımı hem de en son yediğim şeyin tadı damağımda kalmış oluyor.
Başta mutlaka tatlı ve şeker içeren yiyecekler yerim, meyva, pekmez tahin gibi.. Reçel ve çikolata pek tarzım değil.. Sonra tuzlulara geçerim çünkü içi kıyılıyor insanın onlar toparlıyor🙂🙂