
Size kendi ellerimle yemek yapar mıyım söyleyeyim mi?

O kadar seviyorsun yemek de yaparsın mdmd
Yapim mi ne istersin :D
Ee ne istersin diye sordum ama :D
Beni mi istersin 🤭🤭🙈🙈
Tatlı niyetine herhalde 🙃🤭🙈🙈
Biliyim biliyim eheheh :) :) :)
Bunu da söyle. 😀
İstersen yaparım :D
Asıl sen istiyor musun o önemli istiyorum ki soruna geldim.
Yaparım ama tırmalama beni :D koykayım bak :D
Sevdim zaten seni tırmalamam. 😀
Eee ne yapıcaksın yemeğe. 🤭
Mangalda Et, tavuk ama özel kendi sosumla, yanına soslu patates, meze, salata ve şarap. Tatlıyı sen seç
Şarap yerine başka bir şey içemez miyiz? Mesela vişne suyu?
O kadar şeyi yedikten sonra tatlı falan yiyemem ki ben hem kediler tatlı yemez. 😊
İyi tamam fişne suyu olsun :)
Hayır, vişne suyu olucak.
Vişneye fişne diyom ben :/ :)
Deme öyle bence. 🙂
Niden ki :)
Türkçe önemli çünki. 🙂
Bende bir şey oldu sandım korktum be :D.
Hihihi 🤭 korkma ya kedilerden korkulur mu hiç? 😀
Biraz korkuyorum :D beni seveceksin dimi mırrr yapcaksın :D :D
Hıhım sen de sevecek misin beni peki? 🤭👉🏻👈🏻
Sen beni sevdikten sonra severim :) kedileri sevmek bana huzur veriyor :)
Ben de sevilmeyi seviyorum. 🧡 🤭
Ne güzel o zaman :) :)
Teşekkürler. 🙂
Rica ederim :)
Cevap
5Cevap
Seni dinliyorum gadası
Yaparım
Cansın
🤭🤭🤭🤭
@Karamelaaaa ❤️❤️
Tabikide yapaysin emiycimm. Bana bugun ne pisiriceksinn yemek istiyom🙈
Ne işteyşin :) antrikot düşünüyoyum :)
Senin elleyinden ne olsa yerim ki 🙃 . Yaninda ne icicem peki organik meyve suyu varsa icmek istiyom😙
Olur var 😊
Sana çilingir sofrası kurar, rakına buzumu kendi ellerimle atarım de bana..
O kadar da değil 🤣
Söyle bakalım.
Yaparım tabi ki :D
Sen bana yaparsın eminim
Hiihiim 😊
Söyle ama zehirlenmeyelim :)
Aaa kalbim kırıldı aşk olsun 😔
Zehirlensek de yaparsan yeriz napalım 🥺
Ama ben yemek yapmayı biliyorum ki 😊 hem zehirlensek bile anı olur 🤭👉🏻👈🏻😗
Son emoji yanlislikla oldu yaaa offf 😔😶
Problem değilll
😊😊
Yapacaksın tabi sormana gerek yok bence 🤪🤪🤪
Ahahahah :D ne yipim :D
Tamam
Yaparsın diye umuyorum biraderim.
yaparız bir şeyler :D
Söyle, hangi yemeği yapardın mesela yapsan.
Tuz ve zeytinyağı ile marine edilip ızgarada pişirilen kırmızı et.
Yanına çeşit çeşit acı ve normal meze.
Pek çorba seven biri değilim.
Güzel bir mevsim salata.
Içecek olarak muhtemelen kırmızı şarap.
Tatlı ise tiramisu
Oo teşekkürler eline sağlık 🌸
😊😊
bana yapmalısın tencere yemegıne çok ıhtıyacım var
Bugün yoruldum reis yarın yapsam :D
Yaprım yaparım
Yapar mıydın 🙄
Bunu cevabını çok iyi biliyoyşun kayameyom ehehheh :) :) kendi elleyimle yediyiyim hatta :) :)
Biliyorum。◕‿◕。
😊😊
Olr söyle
Cevabini cok iyi biliyorsun 😂
Hayallerimizi ne çabuk unutmuşsun 😢😢😪
😔😊
Söyle evet
istersen yaparım
Söyleyebilirsin..
İster misin yapma mı?
Yaparsan yeriz 👌
yaparım o zaman
Peki, teşekkürler 🌺
söyle
Yapmam :D
Buyur dostum
Ne istersin 😂
Söyle bakalım
Yapabilirim
Yap bakalım bekliyorum 🙅🏻♀️
Online yemek :D
Eksi vermişler 😿
Kimseye de yapmam demedim halbuki kim çekemedi acaba :D
Sölee emiğğğğr😢🥺
Yapardım ponçik neden üzüldün
Duygu sömürüsü yapiyim dedim😅
Sana özel yemek yapcam 😊
İlk önce bana dimi herkese yapcam demişsin yaa🙄😀
Hiihii öleee :) :)
Buyrun
Yaparım
Teşekkürler
Söyle bakalm
Yaparım
Söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar