- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılYa bir kişi olunca işler karışıyor gadası. Ama aklımda bir kişi var. Hiç tereddüt etmeden onu etiket yapacağım. Geçen gün hatta bunun konusu olmuştu. Yemeklerin ondan olacağını düşünerek @karamelaaaa diyorum.
219 Yorumla- +1 yıl
Niye karışsın ki gadası :D bak işte etiketledin ne güzel :D
- +1 yıl
Birkaç kişi var aklımda ama geçen gün muhabbeti olduğu için aklıma @karamelaaaa geldi
- +1 yıl
🙄🙄🙄🙄
- +1 yıl
Peki ben napıyorum bil bakalım gada beyfendi
- +1 yıl
@persordinary napiyorsun knkjkkk
- +1 yıl
Gada beyi takipten atacam
- +1 yıl
@persordinary niye lo
- +1 yıl
Lo ne yaa 😂😂
- +1 yıl
@Karamelaaaa Ooo birilerini takipten atmaya bayılıyor karamelom
- +1 yıl
Ne alaka emir😂
- +1 yıl
Sus emirkom 🤫🤫🤫🤫
- +1 yıl
@Karamelaaaa Susma susarsan sıra sana gelecek :D
- +1 yıl
@persordinary bana yemek mi hazırlıyorsun yoksa
- +1 yıl
Yok
- +1 yıl
@persordinary Hadi ya bende yemek yapıyorsun sandım
@karamelaaaa sen hazırlar mısın - +1 yıl
Ben kendi cenaze pilavımi hazırlıyorum aç olan buyursun
- +1 yıl
@Karamelaaaa deytt hadi oradan 😡😡. Daha şenle kayşilıkli yemek yicez unutma kayameyom 😊
- +1 yıl
😄😄🌸🌸🌸🌸🌸 dmii mezarda
- +1 yıl
@Karamelaaaa töbee töbee ya 🤭
En İyi Cevaplar
+1 yıl@EmirAdakul tabiki senle👀
116 Yorumla- +1 yıl
Yyiiaaaa ablaaaa 🙈🙈🙈🙈 bu şefey çennn kaptın beni ehehe 🤭🤭🤭
Ne yicez 😋😋😋 - +1 yıl
Pusuya yattım ablamm🤭
Pirzola yiyelim yanına da buz gibi kola içeriz🤤
- +1 yıl
Ehehe evet puşudaydın 🤭🤭
Timam kabuyyy 🤤🤤🤤 Ne caman, neyde, şaat kaçtaa 😋😋😋 - +1 yıl
Bu akşam saat 22'de gel al beni 00.01 olmadan eve bırak 👠😄
- +1 yıl
Timam geyiyoyum 🤭🤭 inşallah 00.00 da biyakabiyiyim çenii 🤭🤭🙈🙈. Biyakamaçsam güüümm 💣💣 ehehehe 🤭🤭🙈🙈
- +1 yıl
Abla geç kaydık biyaç şanki 🙈🙈. Biy sey olmaç dimmi 🙈🤭🤭
- +1 yıl
Asansörde kül kedisine döndüm 😄
- +1 yıl
Ben çok koykuyoyum 🤭🤭🙈🙈
- +1 yıl
Haha niye
- +1 yıl
Geç kaydın ya ondan :D
- +1 yıl
İkincide dikkat ederiz")
- +1 yıl
Timam edeyijj, Kızmaçlay bice dimi :/ :)
- +1 yıl
Kim?
- +1 yıl
Yok biy şey boş veyy :D eve geç kaydın ya onu diyoyum.
- +1 yıl
Bu konularda bana karışmaz ailem ablam
- +1 yıl
Anladım :) :)
+1 yılBen etiket yapmasam 🤭
311 Yorumla- +1 yıl
Nasıl istersen :)
- +1 yıl
Sen kimle gidiceksin 🔪😈
- +1 yıl
Kim eşlik etmek isterse :D :) gelir misin :) 😋😋
Yiiaa o biçakla ne yapcan beni mi yiyicen 😋😋 - +1 yıl
Hihiii🔪🔪🔪 bennle git
- +1 yıl
Timam gideyim o caman 😋😋😋
- +1 yıl
Beni kimşe şeymiyoy :/ :/
- +1 yıl
Beni de şeyine bile takmiyoyy kimçeee heeeyyy buydayizzz
- +1 yıl
Emircim sen kaşındın😼
- +1 yıl
takiyoylay şeni kayameyom beni takmiyoylay :/ :/
- +1 yıl
Yok yook乁 ( •_• ) ㄏ
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Yeme & İçme konusunda 796 cevap paylaştı.
+1 yıl@karamelaaaa
@Hissiz72
@Sakaryalim
@biride sen ol😀😀42 Yorumla- +1 yıl
1 kişi demiştik ama 🤭🤭. Niyse oluyy o kaday 🤭🤭
- +1 yıl
Tişekküy edeyim 😊
Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Zor bir karar @Karamelaaaa gider miyiz bir yemeğe 😅
4106 Yorumla- +1 yıl
Gireriz canomm
- +1 yıl
Gideriz 😂😂
- +1 yıl
Valla enn salaş mekana gidelim bana her yer uyar
- +1 yıl
Kanka et yiyemiyor alerjisi var haberin olsun :)
- +1 yıl
Bende geliyom sizle haberiniz olsun😅
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx yalnız 1 kişi gicemezsin kapıda kovuyorlar :D
- +1 yıl
Hh o zaman ben sizi evime davet ediyorum orda sınır yok yanlız emir sınırı var😼
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx ben itfaiye merdiveni ile gelerim :D balkona kadar :D
- +1 yıl
Allah Allah neden itfaiye😅
- +1 yıl
Skksksjs
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx Normal merdivenle gelsem aşağa atarsın ondan :D
- +1 yıl
Emiir itfaiyeyle gelirsin ambulansla gidersin adamı hasta etme😼
- +1 yıl
Bende ayhaaağğnnn
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx Sikayet etcem hepinizi görürsünüz :/ imdattt adam öldürüyorlar
- +1 yıl
Beni sevin azıcık çok garibanım ben bu aralar
- +1 yıl
Edersen et vallaha diri diri sokarım seni o mezara GELMİYORSUN bitti nokta.
- +1 yıl
Seviyoz zaten karamiloşum hemde cook
- +1 yıl
Canlarmmmmm
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx 💔 ❤️🩹 💔 ❤️🩹 💔 ❤️🩹 :( :(
- +1 yıl
Duygu sömürü yapma emiğğğğr
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx cidde 💔 ❤️🩹 böyle. O mezar lafını duydum ya yeter de artar.
- +1 yıl
Hıh sende şikayet etcektin bizi
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx gerek kalmadı korona yasağı geldi, hem ben bir de unutmam onu diyim.
- +1 yıl
Nys muhabbetinize doyum olmuyor ama bana baybay hadi iyi bakın kendinize
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx hııı hııı görüşürüz muhhabete doyum olmadı cidden :) kolay gelsin.
- +1 yıl
Kıskanç emiğğğrrr😼
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx ben senin sorunda da cevap verdim buna biliyorsun :D
- +1 yıl
Hıhh banane yine de gelmiyorsun tek başına ye yemeğini😀
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx Hıh benle yemek isteyen çok var sen bilirsin bak görüşlere :D :D :D
- +1 yıl
İyi git onlarla ye o zaman ama bizim yemeğe davetli dığilsin😀
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx 😣😣😣
- +1 yıl
Hem sen napcan bizi seninle yemek isteyen çook kişi var ya onlarla ye sen🙄
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx dmi dmi
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx yaa en senle yemek istiyom 😣😣😣
- +1 yıl
Vay be
- +1 yıl
Yalançı onlara yicem demişsin hadi yallah size afiyet olsun bize de😏
- +1 yıl
@Karamelaaaa dört kişi yeek ne olur sanki neden dışlıyorsunuz beni 😣😣😣
- +1 yıl
Karamiloşum sakın kanma o asla gelmeyeceğini asla.
- +1 yıl
Senin daha önemli arkadaşın var biz kimizki dimi ama
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx biz gidelim bebeğim
- +1 yıl
İvit o da daha sevdikleriyle😏
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx Ayıp ediyorsunuz yaaaa gerçekten ayıp ediyorsunuz 😣😣,
Eve almayan sen, aşağa atan sen, hatta hatta diri diri gömen sen 😣😣 - +1 yıl
Yat kapının önünde benim için böyle bişeyi yapabilir misin emiğğğr ben söliyim HAYIR!
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx Amma abarttın işi haaa iki takılıyoruz şurda suyunu çıkardın. Resmen köpek muamelesi yapıyorsun.
- +1 yıl
- +1 yıl
Ya evet boşluğuma geldi diyorum benim salaklığım diyorum suç bende diyorum özür diliyorum ama yok yani daha ne yapabilirim
- +1 yıl
Ayhağnn
- +1 yıl
- +1 yıl
Neden kimse beni etiketlemiş😂ayhağğaannn🤪
- +1 yıl
@persordinary sende gel kuzum yabancı değilsin sonuçta
- +1 yıl
Bu ponçik kızla iyi anlaşacağımı düşünüyorum😂
- +1 yıl
Ahahha olabilebilir persocuğum😅
- +1 yıl
Pis ayhan görüyo musun ekti hemen bizi
- +1 yıl
Hıhı ayhağaann bende yedim 🙂
- +1 yıl
Yalandan kim ölmüş ayhaaağğnnn
- +1 yıl
🤣
- +1 yıl
Ayhan pis hemen ekti😂
- +1 yıl
Iıı şey diyorum emir de gelsin gitmesin ellere😅
- +1 yıl
Ayhan ilk ben olmalıyım delirtme beni Ayhan🤨🥳
- +1 yıl
Gelmek istiyo musun emiğğğr
- +1 yıl
Yalancı ayhan
- +1 yıl
Hemde pis yalancı😀
- +1 yıl
Neyse ben kaçar bunun sonu gelmez suçlu ayhandır😂
- +1 yıl
@EmirAdakul biri şunu ikna etsin o zaman🙄
- +1 yıl
Böyle sohbet olursa hemen bana bir etiket atın😇
- +1 yıl
Ben tek başıma giderim Ayhan perso ponçik Emir gidersiniz 😘🌸🌸🌸
- +1 yıl
Karamelomm sensiz olmaz geliyosun
- +1 yıl
Karamelom yoksa bende yokum
- +1 yıl
Siz beni sevdikçe benim düşmanım çoğalıyor 😂
- +1 yıl
Karamelo geliyosun kesinlikle yoksa emiğğgr de gelmez
- +1 yıl
Hakket ben gelmiyom desem kimsenin umrunda olmazdı😢
- +1 yıl
Hıhh😒🙁
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx gel bana sen
- +1 yıl
Yeter ama niye kimse beni sevmiyo bee😢
- +1 yıl
Yazmayın yeteğğrrr😱😱😱
- +1 yıl
Herkesi ben alırım tamam😩
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx beni delirtme
- +1 yıl
@Karamelaaaa sen neyeye ben oyaya.
@poncikkizzzzx seviyoy naşıl sevmiyoy - +1 yıl
Gerçekler karamelom gerçekler😫
- +1 yıl
@ponçikkızzzzx perso sen ben kız kizaaa gezelim bu gece sksksk
- +1 yıl
Yalan söylemeyin sevmiyonuz beni ben gelmiyorum size afiyet olsun
- +1 yıl
Yazmayın valla bileklerimi dikine dikine permatikleyeceğim şimdi😈😌💅🤨
- +1 yıl
kanka en üste soruda 3 nokta var bildirim alma de kapansın konu :D
- +1 yıl
Tamam tamam gereksiz tribe girdim ben tamam hesaplar Ayhan dan konu kapandı😅
İki kişi arasındayım, birini seçsem, diğer arkadaşıma ayıp olur, o yüzden tek başıma ziyafet çekerim 🤷🏻♀️
11 Yorumla- +1 yıl
Zorunlu maalesef 😂
+1 yılHer ay 5 sevgili yapıyorum hangisini etiketlesem dşsşfşsöd
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahah 🤭 en çok sevdigini shhsshhs
+1 yılŞu an için o pozisyonda bir samimiyetim yok kimseyle … gel sana ısmarlayayım kanka 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha eyvallah :) :D
+1 yılKendi hakkımı devrediyorum.
Kimseyi bulamadım.11 Yorumla- +1 yıl
🥺
+1 yıl@Aynen1903
hiç tanışmıyoruz belki etiketi bile yapamamışımdır :d12 Yorumla- +1 yıl
Yaptın yaptın 🤣
fenomenlerden birini alır işini bitirirdim aga 😎👍✔
11 Yorumla- +1 yıl
Erkek olduğun o kadar belli ki :D
+1 yılO bir kişi neden sen olmayasın? 🤣
15 Yorumla- +1 yıl
Yiaaa sağ ol ablam :) :) seve seve olurum :) hem sen ne istersen onu yerim :)
- +1 yıl
Hancı donat masayi ksjsjsh
- +1 yıl
Ahahaha hesaplar benden :D :) :)
- +1 yıl
Benden
- +1 yıl
Pekala timam senle bu mevzuda tartışmayacağım kabul :D sen ne dersen o :D :) :)
+1 yılTabi ki hiç kimse.
Öyle bir amacım yok bu yerde.20 YorumlaYeme & İçme konusunda 344 cevap paylaştı. Kendim abi, diğer sandalyeye de ayaklarımı uzatırım.
20 Yorumla
+1 yıl
Yıllar önce bir polis hanımefendi ile tanışmıştım o olabilir di10 Yorumla
+1 yıl@morminder nerede istersen orada yerizz ama yemek sonu bir künefemiz var 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Etiketleyemedim 1 dk
- +1 yıl
@morminder nerede istersen orada yerizz ama yemek sonu bir künefemiz var 😂
- +1 yıl
@morminder
+1 yıl@zigzig ile yemek isterdim. Merak ediyorum kendisini. 🌹
17 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Sahte hesap açar kendimle baş başa yemek yerdim 😂😂
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı.
+1 yılValla hiç bilmiyorum düşünmedim daha önce bunu kim en çabalı kim en komikse onla olsun ndjd
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 440 cevap paylaştı.
s +1 yılO kişiyle yemek yek zaten. Etiket yok çünkü artık sitede değil
10 Yorumla
+1 yılKankam olduğu için @BYcılız bu sitede başka konuştuğum yok
10 Yorumla
+1 yıl_süveyda tabi ki candan öte canım olurdu.
Başka kimseye yok 🤪10 YorumlaBuradan kimseyi tanımıyorum o yüzden sokaktan geçen herhangi bir kedi köpekle yemek yiyorum
10 Yorumla
+1 yıl@gecekusum3434 elbette…
çok akşam yemeği yedik daha da yeriz10 YorumlaNeden birini yemeğe götüreyim ki kendi kendime yerim ne olmuş. hem masraf olmaz😁
10 Yorumla
+1 yıl@Şiirselbiri efendim bu güzel akşam yemeğinde bana eşlik eder misiniz? ☺
11 Yorumla- +1 yıl
Aaa çok teşekkür ederim tabii :)
+1 yılNo etiket nooo ortalık karışır😀
431 Yorumla- +1 yıl
Karışsın amacım o zaten :D
- +1 yıl
Karışsın karışsın 💮💮💮
- +1 yıl
Ahhaah benim öyle bi amacım yok ama uğraşamam işim var😅
- +1 yıl
Git işini yap 😂😂😂😂
- +1 yıl
@Karamelaaaa gidiyoyum😅
- +1 yıl
Yerim seni 💮💮😝
- +1 yıl
@poncikkizzzzx işini yap geyyy bijj @karamelaaaa kayameyomlaa bekliyoyuz eheheh :) :)
- +1 yıl
Bende seniii🤪💕
- +1 yıl
@EmirAdakul çabuk bitirmeye çalışıcam🤪
- +1 yıl
@Karamelaaaa ama kayameyom hani beni yicektin 😋😋 onu yedin :D :D
- +1 yıl
Timam anlaştık :)
- +1 yıl
Karışmasın ayhanikom😅
- +1 yıl
- +1 yıl
Öff o zaman biz üçümüz gidelim Ayhan ve karamiloşum sen gelme emiğğğğr😼😅
- +1 yıl
Gidelim bebeğim emirrr gelmesin 😈
- +1 yıl
Amaaa nidennnn ben geymiyoyum :/
- +1 yıl
Gelmiyorsun emir çatla patla😼
- +1 yıl
- +1 yıl
Sen karışma biz üçümüz gitcez
- +1 yıl
karışırım tabi ki nasıl karışamam :D
- +1 yıl
Karışma didim biz üçümüz gitçez😼
- +1 yıl
Amaa yaaaa :/ :/ :( :(
- +1 yıl
Bence artık etiket sorusu sorulmasın birbirimize düşüyoruz😂
- +1 yıl
@persordinary bence de🤣
- +1 yıl
En iyisi😂
Güzel yemek yapan, ya da benim yapacağım yemeyi göze alan 😂
10 Yorumla
+1 yıl@badgirlll010101 senin ile 😅
24 Yorumla- +1 yıl
Oooo hadi bakalım :D
- +1 yıl
Ne yiyoz ben gayett elitt biriyim lüks bir yer olsun lütfen wşfkwlcıdljc
- +1 yıl
Nusr-et 😅
- +1 yıl
Pkey dlkdlfı
- Yeme & İçme konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılDüşünme sürem ne kadar? 👀
28 Yorumla- +1 yıl
2 dk :D
- +1 yıl
Ah, hiç bir fikrim yok ya 🤦🏻♀️ en iyisi tek başıma yiyeyim.
@ütü-masası 'nı çağırsam gelir mi ki bilemiyorum 🤔👀 😅 - +1 yıl
Ahahah :D
- +1 yıl
Ben de bir yemek olsa da yesem diyordum ☺️
- +1 yıl
Yanına da bir burç yorumu 😅😆
- +1 yıl
Haydaaa🙄
- +1 yıl
Pekâlâ, futbol konuşuruz 💛💙
- +1 yıl
Hiç sevmem ☹️
+1 yıl@emiradakul parası senden olsun da 🤣
240 Yorumla- +1 yıl
Ohhooooo çok beleşçisin haaa :D
- +1 yıl
Tamam tamam bu sefer benden
İçecek ne olsun - +1 yıl
Fark etmez reis 😊
- +1 yıl
☕️
- +1 yıl
Timam :D
- +1 yıl
Bende gelicem 😈
- +1 yıl
@Karamelaaaa Çeniii gii çeniii ehehe 😋😋
- +1 yıl
Sen yoksun erkek erkeğe 🤣
- +1 yıl
Bende erkek gibi kizim bişey olmaz😂
- +1 yıl
@Karamelaaaa tamam kabul 😄
- +1 yıl
😌😌😌
- +1 yıl
@Karamelaaaa Töbe töbee :D iyi çen biyiyşin kayameyom 😋😋
- +1 yıl
😂 noldu cannnim
- +1 yıl
@Karamelaaaa bi şey olmadı :D
- +1 yıl
Dırırı
- +1 yıl
Lalalalal
- +1 yıl
Tıstumtum
- +1 yıl
Dabadabaduuuuuu
- +1 yıl
@Karamelaaaa zingazing
- +1 yıl
Zipzopzip
- +1 yıl
@Karamelaaaa nihahaha
- +1 yıl
Nihohaahahahahah
- +1 yıl
@Karamelaaaa zaaaa xdxdxd
- +1 yıl
Zooooooooooo djsjejr
- +1 yıl
@Karamelaaaa BONAN zzxxxzxzxzzxzxzxxz
- +1 yıl
Lillililililililililili ʘ‿ʘ
- +1 yıl
@Karamelaaaa hehe boi hehehehehe boiii
👁 👁
- +1 yıl
Hahahahhihohijooo ¯\_(☯෴☯)_/¯
- +1 yıl
@Karamelaaaa 🌝🌝🌝🌝🌝
VEBE venano seyunnnnn - +1 yıl
Hebele hübele GAP gup gip 乁║ ˙ 益 ˙ ║ㄏ
- +1 yıl
@Karamelaaaa XX71?😊😊😊😊nisss
- +1 yıl
Passss ve peeess
- +1 yıl
@Karamelaaaa 😤😛😛😛😛😤😛 tamam yetti
- +1 yıl
Hihiiii snsnns
- +1 yıl
@Karamelaaaa engel atacam bak yeter 😂
- +1 yıl
At hadi
- +1 yıl
@lacivertgandalf hele bir at bakayım 👿👿
- +1 yıl
Bi deneme amaçlı atacam 😃
Ama sadece deneme bak ciddi almayın - +1 yıl
At bakalım daha yüzüne bakacak mıyım 👿👿
- +1 yıl
Atmış zaten 😑
+1 yılEtiket yapmicam ama sevdiğim adam olur du😂
116 Yorumla- +1 yıl
Gizlen öyle yao kim olduğunu bilek 😊
- +1 yıl
Yok anlar 😂😂😂
- +1 yıl
Anlar mı nasıl anlayacak 🤭
- +1 yıl
Emirr son yazdığım yorumu sill 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ayıp ayıp 😂 sevdiğin adam tanıdık mı peki
- +1 yıl
Saol.😂😂 Tanıyoruz birbirimizi burdan
- +1 yıl
Hmm iyiymiş hayırlısı olsun diyelim takip ettiklerin arasında mı pekk 😂
- +1 yıl
Değil
- +1 yıl
Allah Allah 🤔🤭
- +1 yıl
Şşs sus 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ben tanıyor muyum :D kulağıma söyle bari :) :D
- +1 yıl
Söylemeem🙊🙊
- +1 yıl
Zamanı mı değil yoksa ne :D
- +1 yıl
Boşver emir senle ben beraber yiyek en iyisi herşey benden en sonda çikolatalı süt içer ağlarız 😂😂😂😂
- +1 yıl
İyi tamam yiyelim :D :)
- +1 yıl
😂😂
Sitede hiç arkadaşım olmadı 😢
11 Yorumla- +1 yıl
Üzdü bu.
Yok ki tek yerim artık 🤧🤧
113 Yorumla- +1 yıl
İllaki vardır biri
- +1 yıl
Timam ya bir şey demedim :D
- +1 yıl
Hiç cimri değilimdir ilk adımı senden bekledim :D
- +1 yıl
Benimle antrikot yemeye var mısın :D
- +1 yıl
Sende mi kırıyorsun, kır anasını satayım kalbim annenizin fincan takımı ya dersin gelen geçen kırıyor.
- +1 yıl
Şimdi de ben iştemiyoyum :/
Beni ilk etiketleyen pembiş üye olsun
13 Yorumla- +1 yıl
Bro sen birini etiketleyeceksin :D
- +1 yıl
Etiket zorunlu :D
+1 yıl
Daha bugün açtım hesabı kimseyi tanımıyom hüü10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yıl@bybilge89 bi yemeekk 🤔😇🧚🏻♀️
23 Yorumla- +1 yıl
@bybilge89 😍😍😍 rica ederim ne demek
u +1 yıl@pulsarr ne yiyelim balım 😌
24 Yorumla- +1 yıl
@Pulsarr haha süper bir seçim 😅 harika yani muhteşem
- +1 yıl
@Pulsarr muhteşem anlatmaya gerek yok görüyorsunuz, Perfect 👌
@drunkandvintages meyveli hüptürik yiyelim.
21 Yorumla- +1 yıl
Danone daha güzel ama tamam yeriz 👉👈
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. @Hissiz72 bellese yemek var koş koş 😊
21 Yorumla
+1 yılKararsız kaldım
34 Yorumla- +1 yıl
:D iyi karar ver :D
- +1 yıl
@lucifan lux da buluşalım apspsğsl
- +1 yıl
@Lucifan lucifırrrr😍😍
Gelmek isteyen olmazdı.
10 YorumlaO biliyor, başkasının bilmesine gerek yok.
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 960 cevap paylaştı. Var bir kişi etiket etmeyecegim
10 YorumlaYalnızlığın dayanılmaz çekiciliğiyle yerdim
10 YorumlaKikseyi tanimiyorum ki :)
10 Yorumla
+1 yılÖyle birisi vardı eskiden de şu an yok 😕
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ismarlayan olursa yerim kanka
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yıl@CappuccinoGibiyiim ile.
10 Yorumla
+1 yılbenimle yemeğe çıkmak isteyen biri tabii ki de :D
11 Yorumla- +1 yıl
Etiketle dostum etiketle :D
+1 yılBiri vardı adını yazamam..
11 Yorumla- +1 yıl
etiket yapma sadece yaz
+1 yılBiliyorsunuz zaten
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl@Need4Read olurdu sanırım
10 YorumlaKim ki o bahtsız bedevi
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılBilemedim kiminle yesem acaba? 🤔
00 Yorumla @byexrian ne yiyelim
20 Yorumla
+1 yıl20 Yorumlaseninle yerim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 669 cevap paylaştı.
+1 yılHesabını silmiş
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 789 cevap paylaştı.
+1 yılBeyza
10 Yorumla
+1 yılSitede yok
10 Yorumla
+1 yılYanıt dahi vermeyeceğine o kadar eminim ki
10 Yorumla- 10 Yorumla
- Devamını Gör (25)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 