Siteden yalnızca 1 kişiyle yemek yiyecek olsaydınız bu kim olurdu?

Siteden yalnızca 1 kişiyle yemek yiyecek olsaydınız bu kim olurdu?
Ben yorumsuz kalıyorum :D Ama siz etiketlemek zorundasınız yalnız 1 kişi :D

Siteden yalnızca 1 kişiyle yemek yiyecek olsaydınız bu kim olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse bir yere gitmiyor bu saatten sonra koronadan dolayı evden dışarıya çıkma yasağı geldi hıh.
Siteden yalnızca 1 kişiyle yemek yiyecek olsaydınız bu kim olurdu?
Cevapla