Mükemmel oldu çok kolaymış gözümde büyüttüğüm gibi değilmiş.
İçli köfte nerenin yemeği?
İçli köfte nerenin yemeği?


Görseller karışmadı değil mi? 🙈
Biraz küçük ve yuvarlak yapmışsınız sanırım. (Ellerinize sağlık)
Güzel yapılırsa, mükemmel olur 😋😋
Ben kızartmasını seviyorum, çıtır çıtır :)
(Nerenin yemeği olduğuna dair net bir bilgi bilmiyorum, Kilis'ten Mardin'e kadar güney doğu anadolu bölgelerinde yapılır, ama en çok yapılıp tüketildiği yer Gaziantep diye biliyorum :) )
Hasladığın icin yuvarlak yaptım kizartma da şekli de değişik oluyor jdjehd
Estağfurullah benimde ilk yapımım... ikincisi muhteşem olacak inşallah 🤣
Bu bana poğaça gibi geliyo köftemiymiş bunlar
Dışı bulgur için kıyma
aaa olur olur yeriiiiiiiiiiiz
Haşlama seviyorum, ağızda lokum misali dağılan lezzetleri seviyorum.. Kızartma çıtır çıtır, kıtır kıtır olduğu için sevemiyorum.. Hemde haşlama daha sağlıklı yağ olmadığı için :D
Ovvv mis duruyor eline sağlık papatyam.🌸
Teşekkür ederim 😘
Cevap
47Cevap
Oncee ellerine sağlık afiyet olsun.
Ben şimdiye kadar hep kizartamsini yedim o yüzden kızartma demek istiyorum.
Merhaba
Biz de hep haşlama olarak yapılıyor doğal olarak hiç kızartılmış olarak yemedim o yüzden diğerini bilmediğim için haşlama diyorum.
Bunun rengi niye böyle iğrenç duruyor kızartma güzel olur
İğrenç ne demek ya hakli elestiri yapin lutfen... haşlama da beyaz kalir birde ışıkta ole gözüküyor aslında sarı kızartma da dahada rengi koyu oluyor
Bu ne bembeyaz? Bizim oralar da bunu yapanla dalga geçerler fsgsgs ama olsun yemek yemektir
Yok aslında ışık ta ole çıktı haşlama bide kızartsam bole olmaz
eline sağlık inci ama böyle olmaz yapıp yapıp tek yiyorsun :/
Mehmet sen yeme jshshs sen diyettesin isjsh diyetdaşım benim jdjdh
Eline sağlık ablam :), Haşlama yapmışsın galiba, ben kızartmasını seviyorum. Antepin diye biliyorum.
Emirrr kızartma yiyemem yiyemem kwjwhehe
Biliyorum canım diyettesin hem kollesterol vardi 😂
Sorma bi ayağım çukurda
Benim de, yakında beni deli hastanesine kapatirsalar hiç şaşırma
Önce haşlayıp sonra kızartıyoruz içi yumuşacık dışı kıtır kıtır oluyor deneyin
Bir de ole deneyim teşekkür ederim ⚘
🥰🥰🥰
Eline sağlık. Haşlama severim, Adana usulü, doldurmadan iç harcı güzelce donucak, yerken de şöyle içinden hafif yagi akıcak dışı da salça ile iyice renk almış olucak.
Biz bunun üçgen şeklini yapıyoruz hem daha ince ve dolgu malzemesi direk ağza dolu dolu geliyor.
Haşlama ve akabinde hafif kızartiyoruz çok az ama çünkü haşlama mideyi rahatsiz ediyor.
Ellerine sağlık, güzel görünüyor🌾. Bir dahakine kızartmasını denemelisin bence. Kızartma, daha ara öğünlük oluyor. Haşlama olunca, ana yemek hissi veriyor bana.
Türkiye'de Adana, Bitlis, Osmaniye, Sivas, Kayseri, Kahramanmaraş, Tunceli, Bingöl, Elâzığ, Malatya, Mardin, Diyarbakır, Hatay, Kilis, Gaziantep, Şanlıurfa , Adıyaman ve Yozgat yörelerinde yapılmaktadır. Ben kızartmasını severim.
Beceremediğim yemeklerden biri kızartmasını tercih ederim çok da severim ellerine sağlık seninki de güzel görünüyor
Ellerine sağlık çok yaparım severim de yemeyi birazını haşlayıp birazını kızartıyorum ama abim falan hep kızartma sever
Arjantin yemeği diye biliyorum. Kolonizasyon çağında ispanyollar patagonia yerlilerinden öğrenmişler. Sonra İspanya'dan akdenize,
Ellerine sağlık ben ikisini de yiyorum ama kızartma daha çok seviyorum. Gaziantep'te baya meşhur oranın yöresel yemeği olabilir.
İçini de görmek isterdim eline sağlık ben kızartmasını çok severim haşlamada güzel oluyor birde ince açtın mı çok lezzetli oluyor 👍
İnce ince... güzel tuttu hamuru jshsvd😆
ımmm eline sağlık süper :D
Ben kızarmış severim.
Ellerine sağlık, afiyet olsun.
Nerde kaldı bu içli köfteler kardeşim açlıktan öldük burda
Muhteşem en sevdiğm kızartması daha güzel elinize sağlık
Eline sağlık güzel görünüyor. Ben iki çeşidini de severim 😊
Eline sağlık iki türlüsünü yerim ama kızartma daha hoşuma gidiyor
Kızartma ama haşlamanın en iyisini Gaziantepte yapıyorlar.
Ellerine sağlık. Eminimçok güzel olmuştur.😊 ben kızartma seviyorum.
Haşlanmış severim, güzel olmuş.
Afiyet olsun..
Olsun da kızarmışı haşlanmısı farketmez. Emeğine sağlık. Eniştem çok şanslı
Haşlanmış severim. kahramanmaraşın yemeği.
Ama seninkiler bembeyaz olmuş, salça koymayı mı unuttun 😀
Hasladım ondandir kızartma da rengi daha koyu oluyor
Haşlayinca da koyu olur. seninkiler bembeyaz kalmiş. bulgura salça koymayi unuttun 😀
Bulgura salca koymadım
Koyuluyormuydu🤔
Maraşlılar koyar
Birde beyaz bulgurla yapmişsin. köftelik esmer bulgurla yapılır içli köfte
Haşlanmış olursa üzerine yoğurt ve salçalı sos döker öyle yerim. Kızartılmış olanı da ayrı severim.
Kızartma tabiki de haşlama bana yavan geliyor djdjd
Kızartması da mecburum yemeye jsjsjd daha az Kalori o kadar iyi diye iwhwhs
Ya işte vicdan rahatlamak için haşlayayim didim jsjshs
Yemekte ne vardı diye sorana "Yemekte içli köfte vardı, dokunsan ağlayacaktı." esprisini yapar mısın lütfen?
MaşaAllah, ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar.
Allah afiyetle yedirsin.
ilk önce haşlayıp sonra kızartmak daha iyidir içli köfte batıda Mersin Adana Maraş hattından kuzeyde Erzincan tunceli muş güneyde yabancı ülke sınırına kadar yapılan bir yemektir
Mersin yemeği, ayyyy uzun zamandır yemedim canım çekti bak şimdi 😃😃😅😅
Ellerine sağlık.
Cesaret edip yapmadım hiç.
Salatalıkla oy daha pratik
Allah haşlanmış köfteye mecbur etmesin😃😃😃😃😃
Amin 🤣
Amin ey cemaat🤣🤣🤣
haşlama iyidir ya peki sen parmak kadar ufacık minik bişey olsam napardın yerde görseydin evde :D
Atardim camdan aşağı
peki bir türlü elinle yakalayamasam beni :)
Elektrik süpürgesine cekerim
onda da kurtulursam ayağına sımsıkı tutunursam :D
Helppp
naparsın o zaman ki :D
Bence üzerinde ki yagı falan müthiş duruyor ama şeklini biraz daha sivriltsen daha iyi olur gibi
Kızartması daha güzel oluyor
Kızartma severim ama çok yanmayacak ayarında olmalı birde çok kalın olmamalı
Tercihim bol limonlu ve cevizli kızartma
Kızartma olanını seviyorum ve yapıyorum.
Kızartmasını severim.
Eline sağlık. Haşlama olanını daha çok seviyorum
Emeğine sağlık güzel olmuş
Ben haslama severim en çok kolaydır yapımı
Afiyet olsum bence kızartma
Güzel duruyor haşlama
Ben direk içli köfte sevmiyorum😏
Olur olur yeriz yeriz
Ben haşlamayı sevmedim yaa kızartması bencee
Kızartmasını çok severim.
Haşlama, eline sağlık.
Haşlama yerim o da 2 tane falan.
Kızartmasını seviyorum
Her iki halini de seviyorum :):)
Ben kızartmasını seviyorum. Çıtır çıtır
İçli köfte sevmiyorum
2 Side yerim yeterki olsun 😂 eline sağlık
Kızartması daha güzel bence
Maşallah ellerine sağlık afiyet olsun
Haşlama yemedim ama haslama usutune de sarımsaklı yogurt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?