Çoğu kişi öğlen yemeğini atlıyor. Sen öğlen yemeği yiyenlerden misin?

Günün en önemli öğünü kahvaltı ama bence öğlen yemeği de ikinci sırada. Çünkü öğlen yemek yemediğimizde akşama çok acıkıyoruz ve daha çok yiyoruz. Ayrıca öğlen yemek yemek şarj olmak gibi bir şey. Günün geri kalanında gerekli olan enerji için öğle yemeğini atlamamlıyız.
Çoğu kişi öğlen yemeğini atlıyor. Sen öğlen yemeği yiyenlerden misin?
Çoğu kişi öğlen yemeğini atlıyor. Sen öğlen yemeği yiyenlerden misin?
Cevapla