Kalın kabuklu ise soyuyorum aksi halde soymaya üşeniyorum🤪


Ben kabukla yenen sebze ve meyveleri kabuklu halleriyle yeme taraftarıyım. Tabi ki güzelce yıkadıktan sonra. ancak bazen domatesler çok kalın kabuklu ve lezzetsiz olabililiyor. Özellikle mevsimi değilse. Böyle zamanlar domatesin kabuslarını soyarak eklerim salataya. Ama güzel, meysiminde ve ince kabuklu bir domatesse soymam ve o şekilde eklerim salataya.
Cevap
21Cevap
Evet, salata yaparken domates kabuklarını soyuyorum çünkü soymazsam o salata hayatta yenmez. 😂
Ben soymam... bu üşendiğim için filan değil ama soyulmasına gerek yok diye düşünüyorum.
Kokteyl domatesin kabuğu ince oluyor apla
Ayrıca sana pratik domates kabuğu soymayi ögreteyim mi
Öğret amcacım
Soymadım hiç, hem yenmez ki öyle, üşendiğim için değil gerek yok ki, domates kabuklarının soyulduğu bir salataya rastlamadım hiç.
Soyulması daha güzel olur.
Ki günümüzde ne tür bir zirai ilaç uygulandığı bile şüpheli ama ne hikmetse soyulmuyor..
Hayır salatada soymam sadece yemeğe katarken soyarım.
Zaten salatada genelde çeri domates kullanırım çerez gibi.
Kabuğu kalınsa soyulmalı.
İnce ise zaten gerek yok.
Domates kabukları sindirilmediği için soyulması daha makbûl
Soymam, tamam kendim yapıyorum ama o kadar incelmiyorum.
Faydası kabuğunda derler kalın kabuklu olmadığı sürece soymam
Soyman guzum fitamini gabuğunda ! :D
Hahahahah :)))
Salata yaparken domates soyulursa hep suyu u verir ama kabuğunu soymazsan salata da hem güzel bir görüntü bırakır hem de diriliğini korumuş olur
Ben soyulmasini doğru bulmuyorum vitamini kabuğunda:)
hiç ama hiç dikkatimi çekmedi
İlginçmiş bu da :))
Soyuyorum aksi takdirde midemi ağrıtıyor.
Domates kabuklarını soymuyorum
Farketmez bana nar ekşisi olsunda
Soymuyoruz ama sirkeli suda bekletiyoruz
Soyarım her yemekte tek salata da değil
Annem kalın kabuklu diye soyar.
Salatası domates sevmem
Nefret ediyorum domates kabugundan 🙄
Salatayı zor yaparken kabuk soymak dram😖
Vitamini kabuğunda ☺️
Soyulmalı bence hocamm
Kabuklu severim daha sert olduğu için 😋
Soymuyorum. Hem zor hem de tadı kalmıyor
Soyarım
Kabuğu güzel zaten
Soyuyorum hep
Hayır soymaya gerek duymuyorum
Ben soyuyorum
Soymam
Soymam
Ben herzaman soyarım
Soyulmaz ya vitamin var
soyarım..
Salata yapmam ben 😂
bazen soyuyorum.
Hayır soymam
Soyulmali sebzeler
soymam
Soymuyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?