3ü1 arada kahve içiyorum diye sevgilim bana zevksiz diyor, haklı mı?

Sevgilim kahve gurmesidir. Bırakın 3ü1 aradayı granül kahve bile içmez. Filtre kahve demler değişik yöntemlerle. Ama ben üşenip 3ü1 arada içiyorum. Sizce zevksiz miyim?
3ü1 arada kahve içiyorum diye sevgilim bana zevksiz diyor, haklı mı?
3ü1 arada kahve içiyorum diye sevgilim bana zevksiz diyor, haklı mı?
Cevapla