Kelle paça bir zevktir bir yaşam biçimidir. Antep usulü paça bana göre daha yenebilir sevmeyene bile kendini sevdirir
Maraş usulü biraz daha profosyonel işi gibi sanki o tadı sevenlere hitap ediyor gibi
Geçen hafta Gaziantep ve Kahramanmaraş daydım. İki şehirde de ayrı ayrı bu lezzeti tatmadan cıkamazdım ama açıkçası benim için bu daha iyi demek zor ikiside birbirinden güzel di sizin tercihiniz ne olurdu.