Vuhuuu koşun haber var. Yeme & içme yerleri 07.00 - 21.00 saatleri arasında kurallara ve sosyal mesafeye uymak şartıyla açılacak. Ben bu hafta çıkmayı düşünüyorum. Değişiklik lazım, çok bunaldım. Kimler çıkıp dışarda yiyecek, kimler evde kalacak.
Çıkıp dışarda yiyeceğim.
Evde kalmaya devam edeceğim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cafe ve restoranlar açılıyor. Dışarda yiyecek misin yoksa evde kalmaya devam mı edeceksin?
Para yok ne dışarıda gezmesi 🤣 şaka bir yana artık dışarıda yapılan yiyecek içeceğe asla güvenmiyorum kendi kendime evde yapmayı öğrendim çoğu şeyi -ki birçok insan böyle, evine mutfak eşyası alıp kendi kendine yetmeyi öğrenebildi artık insanlar. 🤗💫
Bugün kademeli olarak normalleşmeye geçmiş olabiliriz ama vaka sayıları pandemi bitti diyebilecek kadar düşük değil. O yüzden evde kalıp gerekli olduğu zamanlarda dışarı çıkmaya özen göstereceğim
Dışarıda yemeğe gidecek param yok. İşletme sahiplerinin bir sürü borcu var, her şey pahalı, haklı olarak bunları fiyatlara yansıtacaklar. Gidebileceğimi sanmıyorum.
Hafta içi üniversite yemekhanesinde yemek yemeye devam edeceğim. Haziran'ın 2. cumartesisi belli değil. Haziran'ın 3. cumartesi günü kafeye gideceğim. 8 aydır gidemediğim köye ilk cumartesi günü gideceğim. Ailecek köyü özledik.
Evinde mutfağı buzdolabı, fırını ve malzemesi olduktan evde yemek yapmanın da evde ki yemeğin lezzeti de bir başka olur. Ha ara sıra başka bir yere ailecek de giderek oturulurda illaki ama evde pişen yemeği dışarıdakine tercih etmem.
Kafelerin açılması iyi olacak şu yönden iyi olacak: yolda yürürken bir ahbabına rastlıyorsun diyelim ya da şehire bir misafirin geldi diyelim, evinde ağırlama imkanın yoksa kafede ağırlama imkanın oluyor. Bu bakımdan iyi olur açılması. Ha 40 yılın başı ihtiyacım olur. Olduğu zaman da kapalı olması elini bağlıyor insanın.
1. Şık: Beynim var ama kullanmıyorum. Kendinim ya da başkalarının can sağlını düşünmüyorum. Evde yatmaktan çok sıkıldım biraz da hastanede yatayım.
2. Şık: Pandemi süresince gerekli tüm önlemleri aldım ve risk almıyorum çünkü kendimin ve başkalarının can sağlına saygılıyım. Yarın gülmek için bugün fedakarlık yapmayı kabul ediyorum.
Aşı olan sayısı çok az, vakalar ve ölümler hala çok yüksekken alınan kararın saçmalığına bakın ya. Millette g*t gezdirme derdinde, kimse idrak edemedi durumun ciddiyetini. Bu mantıkta insanlar olduğu sürecede bitmez bu korona. Sonuçta kafede yemek yemek, çay kahve içmek sağlıktan daha önemli çok haklısınız👏👏👏
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
saçmalık keşke aynı şeyi okullar için de yapabilseler aylarca kafeler açıktı ama okullar kapatıldı biraz eğitime önem verseler şaşıcam şimdi yaz için yine gevşeme olucak ve eylül ekime kadar vakalar yine artıcak. sonra okullar yine kapalı. bu zihniyet ancak turistlerden gelen 3-5 dolara sevinicek. eğitime önem veren mi var
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Pandemide bir yakınını kaybetmemiş olanlar kendini belli ediyor hemen. Ben cafe , restoran özleyecek kadar vizyonsuz değilim. Kahvemi termosa koyar , sahile gider açık havada keyfime bakarım en fazla. Sosyal mastrbsyon yapmak için , insan kalabalığının içinde kahve içmekten keyif almam pek.
Karantina beni etkilemedi fakir olduğumdan evdeydim yine evdeyim bu zamlardan 5 liranın hesabını yapmak zorunda kalįyoruz sokağa çıkma yasağının kalkması benim için bir şey değiştirmiyor zamlar devsm olan fakire zengin tatilinide yapįyor kafeleride açıldı hayat onlara güzel mis mis birde burada dayanamıyoruz demişler ya zengin zeübesi olmak böyle bir şey demekki bir kafeye gidememek ölüm zübrlere ne büyük dert ya ne halt ederseniz edin gerçi
akşam 19 yerine 21 yapmaları çok güzel oldu böylece işten çıktıntan sonra millet yemeğe de gelebilcek kafe ve restaurant işletmecisi olarak güzel karar saygılar soruya gelirsek ben genelde kafe de olduğum içim orda yiyorum zaten
Dışarıda ne işim var kardeşim, ölümlü dünyada ailem ile vakit geçiriyorum. 50 yaşından sonra da dışarıya çıksan hep aynı tipler, aynı yerlere gidip durursun
2 yıldır maske sayesinde nezle ve grip olmadım. Korona bitince de maske kullanmaya devam edeceğim. Arada keyiflenmek için giderim. En özlediğim de açık hava restorantta rakı meze ^3
Askeri ucretliyim ama bende esnafa destek için gideceğim onlar kazansın ama küçük esnaflara yönelin arkadaşlar öyle AVM deliler gibi değil MC Donalds gibi...
Cafe restaurant gibi yerlerden yemek yemem. Kısaca mekanlara gitmem. Hangi etten nasıl bir ortamda yapıldiğini bilmediğim yerlere gitmem. Alirım kasaptan etimi gelir evimde yaparım. Hem daha ucuz hemde diger günlerde de tüketebilirim. Aklı olan dısarda yemek yemez
Tabi hemen saat 5 de yasak kalkar kalkmaz yola çıkcam ilk açılan 7 deki restaurant dalcam saat kaç a kadar sure vardı deli gibi kafede oturcam nasıl fikir hem olmadı bir de çeşme de hazır vaka yokken oraya da gideyim diyorum
dışarıdan hiçbir zaman bir şey yemem ne şartlarda yapıldığını biliyorum sıfır hijyen kendi gözümle hazırlanışını görmediğim hiçbir şeyi yemem daha dogrusu
Kimse uymayacaktır tedbirlere eminim bundan, en fazla hava almak için iş çıkışlarında kalabalık yerlerden uzak yürüş yaparım. Cafeler için şartlar henüz uygun değil bana göre,
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Dışarı çıkacağım. İki yıldır evdeyim, markete bile gitmiyorum. Sıkıcı olmaya başladı.
Dışarıda yemek yeme takıntım yok fakat, uzun süredir görüşemediğim arkadaşlarımla bir araya gelmek isterim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Herşey ateş pahası zaten :D Geçen gün arkadaşla cıktım uzun bir zaman sonra bir hambur menü yaptık. 40 50 lira gitti a. w Şu gençlikte geldiğimiz noktaya bak