Cafe ve restoranlar açılıyor. Dışarda yiyecek misin yoksa evde kalmaya devam mı edeceksin?

Vuhuuu koşun haber var.
Yeme & içme yerleri 07.00 - 21.00 saatleri arasında kurallara ve sosyal mesafeye uymak şartıyla açılacak. Ben bu hafta çıkmayı düşünüyorum. Değişiklik lazım, çok bunaldım. Kimler çıkıp dışarda yiyecek, kimler evde kalacak.
Cafe ve restoranlar açılıyor. Dışarda yiyecek misin yoksa evde kalmaya devam mı edeceksin?
Çıkıp dışarda yiyeceğim.
Evde kalmaya devam edeceğim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cafe ve restoranlar açılıyor. Dışarda yiyecek misin yoksa evde kalmaya devam mı edeceksin?
Cevapla