Yemek yerken biraz kendimi kaybettiğim için ağzım yüzüm kayıyor ve çirkin görünüyorum. Bunu değiştirmeye çalışmıştım ama olmadı. Ben de vazgeçtim ve akışına bıraktım. Sen de yemek yerken çirkin görünüyor musun?
Yemek yerken kendimi kaybettiğim için çirkinleşiyorum. Sen de yemek yerken çirkin görünüyor musun?
Merhabalar 🎈 Yemek yerken hiç kendime dikkat etmedim ama bana kibar ye diyen çok oldu. Lakin suratım kaymış ağzım yüzüm batmış hatta üzerime dökülmüş hiç umrumda olmaz. Yemek yerken çirkinleşeyim önemli değil, sonuçta o yemeği hakkı ile yemek isterim. Güzel görünmek için saçım gözüm ağzım bozulmasın diye de şekilden şekile giremem. Rahatlığımı hiç bozamam. Bu mekanda olsa evde de olsa, nasıl istersem öyle yerim. Yerken isterse dünyanın en çirkin sıfatına sahip olayım hiç beni ırgalamaz. Kendim gibi , nasıl istersem düzeltmeden akışına bırakıp öyle yerim. Ben böyle mutluyum başkaları ne düşünür ilgilenmiyorum. Hayatın tadını çıkartmak lazım. Çirinlik güzellik gibi şeyler için hele de yemek yerken kendimi düzeltemem🎈
Sevdiğim yemeklerde genelde öyle olabilirim, tabi yabancı biri yoksa... Eve misafir gelirse ya da ona benzer biri gelirse yemek yiyemicek kadar utangaç olurum 🙃