Merhaba arkadaşlar virüsün yoğun olduğu bölgede yaşıyorum ve çoğu yer adam akıllı hijyenin yanından bile geçmiyor. Bu durumda evde neler pisirip götürebilirim bozulmaması şartı ile. :)
Çalışan biriyim ve dışarıda yemek istemiyorum. Evde neler hazırlayıp işe götürebilirim?
Zamanında ben bunu çok yapmıştım. O yüzden fikir vermek istedim. İş yerinde yemeğini ısıtacak elektrikli, gazlı bir ocak veya fırın varsa sana metal bir sefertasi almani öneririm. Isıtma imkanin yoksa gıdaları sıcak tutan termos şeklindeki kaplardan almani öneririm. Bu şekilde soğuk veya sıcak her yemeği iş yerine götürebilirsiniz. Hatta ben sirt çantama sigabilen küçük bir tost makinası da götürüyordum yanimda. Evde hazırladığım tostu orada makinayi fise takip hazırlıyordum. Ev yemegi hem saglikli hem de hesapli olur. Sadece aksamdan hazirlamasi biraz zahmet gerektirir. E o kadari da olsun artık.
Ekmek arası peynir ve yeşillik... Ekmek arası yumurta ve yeşillik... Ekmek arası bal ve yoğurt... Ekmek arası patates (haşlanmış) ve yeşillik... Peynirli poğaça... Patatesli poğaça... Ekmek arası ton balığı (konserve)... Ekmek arası tavuk (haşlanmış)...